Gå til innhold

I dag får du «ny» iPhone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

"Tjenesten forutsetter at alle kontoene er koblet til samme kredittkort"

 

Typisk!

 

Er en god og logisk løsning det. Regna du med å kunne dele konto med hele vennegjengen?

 

 

Nei det ville jo vært praktisk, men når de først setter en begrensning på 6 stykker burde det gå an å høre på musikken som er kjøpt av andre familiemedlemmer. Dvs. Konas, søsters, sønnens, etc. alle vil jo kjøpe sin egen musikk. Må den knyttes til det samme kredittkortet blir det jo rimelig begrenset. Jeg ønsker jo ikke å betale for Onkel Hodors Svensktoppar, men det er hyggelig at han vil dele med meg...

 

Man kan jo selvfølgelig gi flere tilgang til det samme kortet og viderefakturere.

 

Edit: og dersom tante sue in America wants to share her sweet Køntry Musikk, så går jo ikke det heller, for den må jo kjøpes med amerikansk kredittkort, og det har jo ikke familien Nordmann. Eller omvendt.

Endret av Yamarin415
Lenke til kommentar

Funksjonen er nok ment for folk som deler økonomi - for foreldre som har barn med iOs-enheter er det f.eks en perfekt løsning på problemet med at barna handler på egen hånd.

 

Når "viderefakturering" kommer inn i bildet er nok økonomien til deltakerne i overkant separat til at Apple ønsker at folk skal dele - husk at de driver en butikk ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Når i dag?

 

Pleier vel å komme en gang på formiddagen, amerikansk tid. Er du utålmodig er det bare å finne GM på nett og installere. Krever ingen utviklerkonto, og oppgraderer helt fint via iTunes.

 

 

Intet nytt her vi ikke har fra før, med andre ord :)

Har Android/Windows phone og Chromebook/Windows noe tilsvarende Continuity?

 

Eller family sharing?

 

 

Nei, men mye av det andre er jo i Android fra før. Apple har aldri lagt noe særlig i å være først. Og takk for det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Når i dag?

 

"Usually, Apple starts rolling out the iOS update to the public at 10AM Pacific Time. People who stay in Eastern Time zone can update their iDevices with iOS 8 around afternoon as there is three hours time deficit."

 

Sitert fra ibtimes.com

 

Hvis jeg husker riktig, så var det også på kvelden da jeg oppdaterte til iOS 7 i fjor.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...