Gå til innhold

Pirat saksøkt for 200 millioner kroner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lett å si at man angrer etter man har blitt tatt. Han visste hva han gjorde, å si at man håper man kan lære noe av dette blir tullete.

 

49683299.jpg

 

Oh, yes :w00t:

 

Edit; Men jeg synes straffene "piratene" får er latterlig strenge, skal jo ikke nekte for det. Rettssystemet har blitt ødelagt de siste årene, men de fortsetter å latterliggjøre seg selv alikevel :p Idioti FTW

Endret av Dante's Inferno
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Man deler samtidig som man laster ned via BitTorrent...,så det gjenstår å se hvor lang tid det tar før den typen (Nett-)pirater sitter i fella også.

 

Greit nok at ordet (Nett-)pirat er lett å gjøre om til flertall...,men jeg for min del synes det som folk i dag kaller (Nett-)pirat ligner merkverdig nok på legenden om Robin Hood.

 

Riktig nok så var ikke akkurat Robin Hood noe særlig bedre likt av myndighetene den gang enn andre tyver.

Faktisk så skydde de ham som pesten.

 

Jeg må ærlig si at 200mil.+ var nok (en smule) overkill.

Med tanke på at de kan og vil nok kreve erstatning av dem som laster disse kampene ned også.

Så når man ser på total-summen som disse selskapene sanker inn på slikt så tar de seg grovt betalt etter min mening.

Lenke til kommentar

Jeg vil heller tenkt at UFC blir mer populært nettopp pga slike som denne karen som gjør innholdet mer tilgjengelig for massene. Belønn fyren i stedet.

 

UFC.tv er allerede lett å bruke, god tilgjengelighet og har brukbar pris for Fight Pass ($ 9.99/mnd) med tilgang til hele biblioteket og nesten ukentlige live Fight Nights inkludert.

Lenke til kommentar

Lett å si at man angrer etter man har blitt tatt. Han visste hva han gjorde, å si at man håper man kan lære noe av dette blir tullete.

 

49683299.jpg

 

Oh, yes :w00t:

 

Edit; Men jeg synes straffene "piratene" får er latterlig strenge, skal jo ikke nekte for det. Rettssystemet har blitt ødelagt de siste årene, men de fortsetter å latterliggjøre seg selv alikevel :p Idioti FTW

 

Nja, jeg tror det ble nevnt ovenfor fyren at straffen skulle reduseres betraktelig dersom han erkjente skyld og dypt beklagde,,, men så sa de -BAZINGA- :D

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...