Gå til innhold

Denne vaskemaskinen kan du programmere via mobilen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

lg_2.1000x562!.jpg

 

Jeg ser et brukerdilemma fra det kontrollpanelet.

 

Hva er vitsen at alt skal lyses opp for å vise valgmulighetene, og IKKE bare kun det programmet som er valgt, eller den syklusen som kjører for øyeblikket? Jeg bare spør.

 

Helt ulogisk. Jeg ville ikke kjøpt sånn lysglorie-gimmick. Nei, de må gjerne lage lysglorie, men da må den være svært brukervennlig samtidig. My 3 cents.

Lenke til kommentar

Det jeg misliker aller mest, er den nye tørketrommelen min fra Electrolux. Når man setter den på et skåneprogram, så sykler den et par runder i 1 minutt elns. før den stopper helt opp.

 

Det er til å spy av. Klær kan umulig bli tørre på 1 minutt !!

Ærlig be-talt. :ohmy:

Endret av G
Lenke til kommentar

Kombinert funker dårlig, men jeg har allerede en maskin som autodoserer!

Min maskin fungerer helt utmerket, på 3 timer har den vaska og tørka det som er i maskinen. Jeg bruker som regel kun tørkefunksjonen på sokker, boksere, håndduk og sengetrekk så jeg slipper unødvendig slitasje på klær.

 

Skal sies at jeg bor alene så jeg tror nok at til familiebruk så er nok egen tørketrommel å foretrekke

Endret av MongoMan
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Men fra det ene til det andre.... hva f... gjør vaskemaskin nyheter på hw.no??

hardware.no - og vaskemaskiner er vel fastvare så det holder.

(uansett, vaskemaskin nytt er bedre enn facebook nyheter)

 

Mobilfunksjonalitet;

Starte den over nettet og si ifra når den er ferdig er begge ting som er litt nyttige.

 

Best hadde det jo vært om automatikken matet den med tøy og hang opp etterpå, men en kan vel ikke få alt.

 

Uansett, jeg kjøper bare Miele hvitevarer så denne er ikke aktuell. Men når den første begynner følger vel andre etter, får håpe det ikke blir altfor proprietære løsninger.

Lenke til kommentar

Kombinert funker dårlig, men jeg har allerede en maskin som autodoserer!

 

 

Merkelig. Jeg hører så mange si akkurat det motsatte. Og spesielt ofte har jeg hørt positive ting om vaskemaskin/tørketrmmel komboen fra LG. De finnes i forskjellige modeller alt etter behov.

 

Tenk så deilig å sette på vaskemaskin når du drar på jobb og når du kommer hjem så er hele vasken tørr og klar for å settes på plass.

Lenke til kommentar

 

Kombinert funker dårlig, men jeg har allerede en maskin som autodoserer!

 

Merkelig. Jeg hører så mange si akkurat det motsatte. Og spesielt ofte har jeg hørt positive ting om vaskemaskin/tørketrmmel komboen fra LG. De finnes i forskjellige modeller alt etter behov.

 

Tenk så deilig å sette på vaskemaskin når du drar på jobb og når du kommer hjem så er hele vasken tørr og klar for å settes på plass.

 

 

Jeg har hatt flere typer, og det funker greit nok, men ikke i nærheten av like bra som todelt. Vasker man kun 1-3 kilo er det imidlertid topp. Mye av problemet er at en god vaskemaskin har liten trommel, mens en god tørketrommel har stor. Vanskelig å kombinere.

 

Men deilig, det er det. Savner det hver gang jeg flytter vask mellom de to jeg har nå.

Endret av Audun_K
Lenke til kommentar

 

 

Kombinert funker dårlig, men jeg har allerede en maskin som autodoserer!

 

Merkelig. Jeg hører så mange si akkurat det motsatte. Og spesielt ofte har jeg hørt positive ting om vaskemaskin/tørketrmmel komboen fra LG. De finnes i forskjellige modeller alt etter behov.

 

Tenk så deilig å sette på vaskemaskin når du drar på jobb og når du kommer hjem så er hele vasken tørr og klar for å settes på plass.

 

 

Jeg har hatt flere typer, og det funker greit nok, men ikke i nærheten av like bra som todelt. Vasker man kun 1-3 kilo er det imidlertid topp. Mye av problemet er at en god vaskemaskin har liten trommel, mens en god tørketrommel har stor. Vanskelig å kombinere.

 

Men deilig, det er det. Savner det hver gang jeg flytter vask mellom de to jeg har nå.

 

 

 

Hva er det med en liten trommel som gjør at det er bedre for en vaskemaskin? Ofte er det jo minst 5 kg tøy i maskinen når en vasker. Kan ingenting om vaskemaskiner og har aldri orket å sette meg inn i det heller.

 

Men når man nå skal handle ny så tenkte jeg på LG kombi basert på hva jeg har hørt fra andre. Og at det er trangt om plassen for å tørke klær er jo også et moment.

 

Dessuten har vel flere enn meg opplevd å glemme tøy i maskinen som lukter lik når en oppdager forglemmelsen. Det slipper man med en kombimaskin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...