Gå til innhold

FØRSTEINNTRYKK: Destiny


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må faktisk skifte side når det gjelder fans og bedrift.

Ser hvor dårlig kritikk The Sims 4 får etter lanseringen, og det er bare på grunn av fortiden, i sannheten så er det et jævlig bra spill, og det har mye mer ting en The sims 3 base game.

Jeg sovnet av når jeg testet det spillet ,

 

Jeg regner med det samme skjer med Destiny. , tror mye av de pengene har gått i reklame, men folk forventer et mesterverk, og det kommer aldri til og bli sant.

 

Ting er så enkelt nå, visst du liker og kjempe deg oppover veien med XP og litt MMO følelse, selvfølgelig kommer du til og ha en god tid.

 

Men visst du ikke liker FPS, eller MMO spill, så ikke forvent noe.

 

Jeg ser folk som klager på at MGS 5 ikke er realistisk nok. ?? En mann som dreper 2000 menn på 1 kveld er så realistisk, men når han har en liten boks, da blir det usannsynlig.

 

Poenget er, visst du ikke er så særlig interessert i Destiny så er det en 80 % sjanse at du ikke vil like spillet. selv om det er stort, betyr ikke at du må like det.

Lenke til kommentar

Jeg må faktisk skifte side når det gjelder fans og bedrift.

Ser hvor dårlig kritikk The Sims 4 får etter lanseringen, og det er bare på grunn av fortiden, i sannheten så er det et jævlig bra spill, og det har mye mer ting en The sims 3 base game.

Jeg sovnet av når jeg testet det spillet ,

 

"I sannheten". Vel, når jo dette bare din mening at The Sims er kjedelig og dårlig, og at The Sims 4 er et godt spill. Og all den "dårlige kritikken" (som slettes ikke er dårlig jevnt over fjøla, men bare mindre god enn "nær perfekt") som spillet liksom ikke fortjener. Du kan ikke akkurat si at anmelderne tar feil, ikke har rett, eller at de "ikke mener den skåringen de faktisk gir spillet". De mener sitt, du mener ditt. Det har fint lite med noen "sannhet" å gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde mine bange anelser etter å ha spilt betaen men tenkte jeg skulle gi det en sjanse.

Monotont og repetitiv gameplay som blir en anelse bedre når man spiller med venner men som det blir sagt over her har jo det intet med at spillet blir bedre enn at det er mer moro å spille med venner.

 

Skjønner ikke hvorfor de ikke kunne variere litt mer på oppdragene, blir fort lei når alle oppdragene består av å gjøre det samme så og si hele tiden men miljøene og selve skytingen har de fått til,må gi Bungie for det.

Endret av assap2
Lenke til kommentar

 

 

Poenget er, visst du ikke er så særlig interessert i Destiny så er det en 80 % sjanse at du ikke vil like spillet. selv om det er stort, betyr ikke at du må like det.

Tydelivis ikke noe for meg da. Ikke hørt om det før i går:P

Så mye som du henger i enhver konsolltråd for å prate piss, har jeg i grunn vanskelig for å tro akkurat det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er Destiny ett MMO eller er det enspiller med mulighet for medspillere?

Det er en rar blanding av mye rart. Vi har en single-player historie, og man kan surre rundt og utforske på egenhånd. Men vi kan også spille co-op, og det er andre spillere med når man utforsker osv, og selvsagt er det PvP her. Aner ikke helt hva jeg vil kalle det. Tror det nærmeste er et single-player MMOFPS med rollespillbiter.

Lenke til kommentar

 

 

Poenget er, visst du ikke er så særlig interessert i Destiny så er det en 80 % sjanse at du ikke vil like spillet. selv om det er stort, betyr ikke at du må like det.

Tydelivis ikke noe for meg da. Ikke hørt om det før i går:P

Så mye som du henger i enhver konsolltråd for å prate piss, har jeg i grunn vanskelig for å tro akkurat det.

 

 

Har jo en PS3 og en Vita men aldri fått med meg dette spillet nei.

Endret av LoveAmiga
Lenke til kommentar

Klarer aldri å forstå hva dette spillet prøver å være.

 

Du har loot

- Men veldig lite iforhold til RPG/MMO

 

Du har stats

- Men alle statsene som vi er vant med at øker fks dmg, health etc, brukes i Destiny bare til å senke cooldowns. Altså det føltes ikke viktig.

 

Hadde inntrykk av at det er massivt

- Det er ganske kort, og du besøker de samme områdene om og om igjen

 

Prøver å være et mmo

- Føler at dette prøver å være et mmo på mange måter, med butikker, en main city, men spiller du alene er spillet veldig tomt.

 

 

---

 

Eneste som ikke gjør at jeg legger dette på hylla er at om få dager kommer det første raidet, så det blir spennende, men må være ærlig og innrømme at jeg ble skufet

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dette leverer underholdning i toppklasse over coop, så jeg er meget fornøyd! Nå har jeg aldri likt noe MMO overhodet, så jeg er sjeleglad for at de ikke har gjort det så mye i den retningen. Bunnsolide kontrollere og leveldesign/grafikk i kjent Bungie stil og ett førsteklasses soundtrack pumpende i bakgrunnen gjør det til en fornøyelse å spille.

 

Jeg har det ufattelig morro når jeg spiller dette, og det er vel i og for seg akkurat det jeg ønsker :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Prøver å være et mmo

- Føler at dette prøver å være et mmo på mange måter, med butikker, en main city, men spiller du alene er spillet veldig tomt.

Du har misforstått hva MMO er, hvis du tror det innebærer butikker, hovedby o.l.

 

Trackmania er et MMO.

MAG var et MMO.

Planetside er et MMO.

Destiny hverken er eller prøver å være et MMO.

Endret av fluks1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...