Gå til innhold

Slik kunne Apple Watch sett ut med rund skjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ganske trist når hele Apples design kulminerer i et produkt som ser bedre ut etter at en eller annen koreaner har laget sin egen versjon av det et par dager senere.. :shrug:

 

Du har helt rett, Apples produkt ser enda bedre ut etter at jeg har sett hvor dårlig amatørdesignet til denne koreaneren er i sammenligning... ganske trist for fyren, men bra for Apple. ;)

Lenke til kommentar

 

Ganske trist når hele Apples design kulminerer i et produkt som ser bedre ut etter at en eller annen koreaner har laget sin egen versjon av det et par dager senere.. :shrug:

Du har helt rett, Apples produkt ser enda bedre ut etter at jeg har sett hvor dårlig amatørdesignet til denne koreaneren er i sammenligning... ganske trist for fyren, men bra for Apple. ;)

 

SMIL :) (Du trenger det :) )

Endret av Vice
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kom igjen "Newton" , fortell oss hvorfor Apple guden din mente at en liten skjerm var det beste ;) Du er en klovn og du vet det :) Edit: Klovn!!

 

OK, "Vice": Først vil jeg for ordens skyld påpeke at jeg er ateist, så null poeng til deg for det tåpelige "guden din". Og grunnen til at en liten skjerm var det beste valget er nok at en stor skjerm ville sett nokså dumt ut på håndleddet:

 

BxHPnIUCYAADsyD.jpg

 

Tenk, lille venn, TENK!

Endret av Newton
Lenke til kommentar

OK, "Vice": Først vil jeg for ordens skyld påpeke at jeg er ateist, så null poeng til deg for det tåpelige "guden din". Og grunnen til at en liten skjerm var det beste valget er nok at en stor skjerm ville sett nokså dumt ut på håndleddet:

 

Tenk, lille venn, TENK!

Var egentlig en referanse til hvordan de iReligiøse hardnakket forsvarte at liten skjerm på telefonen var det aller beste som fantes og at stor skjerm bare var noe tull og "for vanskelig å bruke".. Endret av Vice
Lenke til kommentar

 

OK, "Vice": Først vil jeg for ordens skyld påpeke at jeg er ateist, så null poeng til deg for det tåpelige "guden din". Og grunnen til at en liten skjerm var det beste valget er nok at en stor skjerm ville sett nokså dumt ut på håndleddet:

 

Tenk, lille venn, TENK!

Var egentlig en referanse til hvordan de iReligiøse hardnakket forsvarte at liten skjerm på telefonen var det aller beste som fantes og at stor skjerm bare var noe tull og "for vanskelig å bruke"..

 

 

Du får bare ta opp problemet ditt med de "iReligiøse" som har kommet med slike utsagn i PM eller i en dertil egnet tråd hvis dette spørsmålet, som sikkert er stort og fundamentalt for deg siden du føler du må ta det opp her, plager deg veldig mye. Her handler det så vidt jeg vet stadig om en smartklokke.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...