Gå til innhold

E-SPORT: 6th E-sport World Championship


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

uhm, tror dere kanskje har linka feil regler til Dota kvalikken, det står at man bare trenger _3_ spillere fra norge? regner med det er feil ettersom det er VM. Kan en admin gi tilbakemelding??

Det feil regler som kommer automatisk opp fra gammelt av. AleksN fra Dota2.no har blitt kontaktet vedrørende regelverket.

 

Men vi får ikke vite hva reglene er? I og med at det er NM regner jeg med at det kreves at alle på laget er norske. Kan jeg få bekreftelse på dette?

Lenke til kommentar

 

 

uhm, tror dere kanskje har linka feil regler til Dota kvalikken, det står at man bare trenger _3_ spillere fra norge? regner med det er feil ettersom det er VM. Kan en admin gi tilbakemelding??

Det feil regler som kommer automatisk opp fra gammelt av. AleksN fra Dota2.no har blitt kontaktet vedrørende regelverket.

 

Men vi får ikke vite hva reglene er? I og med at det er NM regner jeg med at det kreves at alle på laget er norske. Kan jeg få bekreftelse på dette?

 

 

Reglene står her: http://www.gamer.no/turneringer/vm-kvalifisering-2014-dota-2/1666/ .

 

Det er selvfølgelig kun tillatt for norske statsborgere å delta.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

uhm, tror dere kanskje har linka feil regler til Dota kvalikken, det står at man bare trenger _3_ spillere fra norge? regner med det er feil ettersom det er VM. Kan en admin gi tilbakemelding??

Det feil regler som kommer automatisk opp fra gammelt av. AleksN fra Dota2.no har blitt kontaktet vedrørende regelverket.

Men vi får ikke vite hva reglene er? I og med at det er NM regner jeg med at det kreves at alle på laget er norske. Kan jeg få bekreftelse på dette?

Reglene står her: http://www.gamer.no/turneringer/vm-kvalifisering-2014-dota-2/1666/ .

 

Det er selvfølgelig kun tillatt for norske statsborgere å delta.

Det er jo tydligvis ikke selvfølgelig, i og med at dette er noe mange har lurt på. Det er jo tilogmed signa opp et lag med 2 ikke-normenn

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...