Gå til innhold

Slik er iPhone 6 sammenlignet med konkurrentene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig grafikk? Im confused... mener du å si at andre smartphones ikke klarer 60fps? Eller?

 

Jeg baserer meg på demoen av moba spillet under lanseringen, og jeg mente sammenliknet med Xbox og ps4. Det er selvfølgelig en helt tåpelig sammenlikning, men det viser jo litt potensialet. Når du ser 60 fps spill med fin grafikk på en telefon og 30 fps på "next gen" med "ok" grafikk viser det hvor viktig prioriteringer om grafikken kan være når det lages spill. Synes utviklere burde fokusere på å lage fine spill, ala Nintendo type spill, fremfor gråe og brune fotorealistiske spill, ala watchdogs. Spesielt når bildeflyt og opplevelse går i dunken.
Lenke til kommentar

Er vel ikke mye ved spesifikasjonene til Note 4 som får iPhone 6+ til å se latterlig dårlig ut, men slike hersketeknikker og nederdrektig ordbruk kan du bruke et annet sted.

 

Syntes bruken var bra jeg:)

 

Imponerende at iphone endelig har 4.7"+ å nfc. Men e er veldig skuffa over design/farge, håpet på en sort utgave eller svart matt som 5S. i mine øyne er 5S mye finere, bare synd den er så liten.

 

Får se om e ordner meg en custom en senere i tid da e skal teste iphone 6, men det met at kameraet stikker ut.. BAD valg apple.. uff:/ Nei.. her er det bare å slenge på deksel med engang fra spigen å ordne seg custom pain når det kommer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er vel ikke mye ved spesifikasjonene til Note 4 som får iPhone 6+ til å se latterlig dårlig ut, men slike hersketeknikker og nederdrektig ordbruk kan du bruke et annet sted.

 

Jo, Note 4 har mange elementer i sin specs som får iPhone 6 Plus til å se dårlig ut med at det er samme telefonen som iPhone 6, bare at skjermen og oppløsningen er større.

 

At en skjerm blir større hjelper kanskje lite. Gjør som samsung og gi Galaxy Note kjøperne mange flere nyttige funksjoner over det man får ved de vanlige Galaxy Sx telefonene. Med dette så kan vi snakke.

Endret av Vindicator
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Anngående dem som snakker om Sony XPERIA Z3 Compact vs iPhone 6 og dems oppløsning (her inne eller i noen av de andre trådene om iPhone 6 / 6 Plus), så har det ingenting å si at iPhone 6 har 6 PPI mere enn Z3 Compact med at PPI'en allerede er over 300. Da er det ikke så nøye lengere at iPhone 6 har noe mere PPI en Z3 Compact med at PPI'en er over 300 på begge telefonene som er nok i lange baner i følge Apple.

 

Så du vil jo ikke merke noen forskjell. Eller har oppløsningen plutselig mye å si og er viktig alikavel i følge dere iPhone fans?

Endret av Vindicator
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Pros:

Deilig med større iphones.

Fint design. Lagringsplass! Batteritid!

Ny kul software, samt utrolig grafikk (i 60 fps som "next gen" ikke klarer). Blir spennende med moba? Funker det bra tro?

Cons:

Skeptisk på oppløsningen på 4,7-ern.

Bulkete kamera.

16 fremfor 32 gb for den laveste. :(

 

Er så dumt av en Apple-apologet å gjøre narr av "Next-Gen" for teknologimangel. iPhone har ikke før i dag hatt 720P engang på sine telefoner! Og selv nå må de opp i hele 5,5" for å kunne tilby 1080P! 4,7" klarer bare litt mer enn 720P, når HTC One M7 med samme størrelse klarte 1080P for over halvannen år siden!

 

So please, ikke kom med det tullpratet dit. Akkurat slik som det fins en "masterrace" for PC-brukere, som gjør narr av "Next-Gen"-konsollers primitivitet, fins det en egen "masterrace" for Android-brukere, som gjør narr av iPhone og iOS' primitivitet. Så om noe, er iPhone ganske lik "Next-Gen" på veldig mange måter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...