Gå til innhold

Her er iPhone 6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Størrelse: 138 x 68 x 7 mm

Vekt:

Skjerm: 4,7", 750 x 1334 punkter

Prosessor: Apple A8 64-bit

Operativsystem: iOS 8

Teknologi: 2G/3G/4G

Kamera: 8 megapiksel hovedkamera, 2,1 megapiksel frontkamera

Minne: 16, 32, 64 eller 128 GB. Ikke minnekortstøtte.

Batteri:

Pris og tilgjengelighet:

 

Kommer den med 32 GB eller ikke??

Lenke til kommentar

Noen spørsmål.

Selvsagt skal jeg ha 6s, så det trenger ikke diskuteres, men dette har jeg ikke fått med meg

- Minne, ble 128 ?

- Pris på 6s

- Når kan vi bestille

- Kunne vi bestille 6s samtidig med 6 ?

- Hva med lyd, kjøpte ikke apple Beats fra dr dre ?

- Fargealternativer

- Div tillegsutsyr (deksler som andre prdusenter tilpasser osv)

Lenke til kommentar

Moderatormelding

Siden slike tråder fort kan skli ut minner jeg på følgende :
*Diskuter rundt lanseringen av iPhone 6 og iWatch.
*Prøv å unngå persondiskusjon og innlegg som er ment for å provosere tilhengere av Eple eller Banan.

-Malvado.

 

 

Må si at betalingsløsningene til Apple er litt spennende, at de også har fått det til med klokken kan jo føre til en revolusjon i forhold til måten vi kommer til å betale på i fremtiden eller det kan bli en total fiasko.

 

Men må innrømme at betalingskonseptet virker lovende og imponerte meg litt , blir spennende å se hvordan vi ender opp med å betale om noen få år...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser du fordelen ved å fly i stedet for å gå?

 

Det er vel bare det at det er en kjappere metode, potensielt sikrere (?) og beholder det viktigste elementet: nøkkelknippeprinsippet: hvis du mister 1 nøkkel mister du alle. I samme båt; mister du telefonen din, mister du kortet i tillegg :p .

Endret av Slai
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå er det jo slikt at NFC kan bli brukt til mye mere enn bare betalning, så at iPhone 6 modellene får NFC gjør at iPhonene vil få flere muligheter den veien utenom kun betalning vil jeg tro.

 

Men kjenner jeg Apple rett, så har vel Apple funnet ut en måte for å begrense NFC i iPhonene til kun betalning. Forundrer meg ikke om dem gjør det.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Må si jeg har vært en stor FAN av Apple.

Men jeg er svært usikker denne gang. føler ikke at Iphone 6 har så stor endring forskjell til de andre konkurrenter, med tanke på ytelse og ny teknologi.

 

feks Sony Xperia Z3 som jeg sikler på nå.. Her får jeg mer for pengene enn hva jeg får av iphone 6 slik som jeg ser til nå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...