Gå til innhold

[Løst] Minecraft-nøkler til en skoleklasse


Anbefalte innlegg

Heisann

 

Jeg er lærer ved en ungdomskole og ønsker å teste ut bruk av minecraft som praktisk verktøy i å forstå bruk av målestokk, planlegging osv. i forbindelse med konstruksjon. Førstkommende lørdag skal vi derfor ha lan på skolen hvor vi skal forsøke å bygge diverse kjente bygg o.l. etter mål, bilder og annen info vi måtte ha.

 

Siden dette er et test-prosjekt, og penger ikke vokser på trær lurer jeg på om det er noen der ute som har gått lei sin minecraft bruker og ønsker å donere denne til vår skole?

 

Om så er tilfelle, gjør om passordet ditt til 12345678 og send meg brukernavnet til kontoen du ikke lenger ønsker å bruke.

 

Om en moderator leser dette, og finner posten upassende ber jeg ydmykt om unnskyldning og ber deg fjerne den.

 

Trenger i utgangspunktet ca 15 brukere for å kunne være uavhengig av at elevene selv har kontoer.

 

På forhånd takk :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når det er til noe spesifikt som kan samtidig brukes om igjen for neste kull eller andre klasser om resten av lærergruppen er enig i det så ta det opp med rektor som tar det videre igjen til den i kommunen som sitter å styrer økonomien å gir et ja eller nei.

Om du kjøper det fra edu siden der så blir det 1715kr.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Stemmer at det blir ca 2000 kr for et klassesett, men utfordringen er at jeg ikke nødvendigvis enda har med meg hele "personalet" og så var tanken at gjenbruk alltid er en god ting ;). Men skjønner at folk (som meg) beholder sin minecraft konto :D

Vi klarer oss i førsteomgang med de kontoene elevene selv besitter + mine egne, men det det hadde vært kjekkest med x antall kontoer som tilfalt skolen og kunne brukes uavhengig av "eiere".

 

Takk for all respons og avslutter tråden :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...