Gå til innhold

Mortal Kombat X får vårlansering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vurderer sterke å kjøpe XBone eller PS4 utelukkende pga dette spillet.

Hvis man vil klare alt på hardeste settings så er det enormt mye øving som skal til som for meg gir spillet veldig god gjenspillbarhet (riktig ord?). Er også artig å knuse venner i dette spillet og gni tapet skikkelig inn med en fatality.

Raiden_and_Scorpion_4.PNG

Mine yndlinger :) FTW!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har PC utgaven av Mortal Kombat (9), og jeg fant raskt ut at Xbox 360 gamepaden med sin tvilsomme D-Pad er uegnet til den type spill. Min løsning var å installere uoffisielle drivere til PS3 sin Dual Shock 3 gamepad, slik at denne kunne brukes trådløs på PCen. Da gjenkjente Windows PS3 gamepaden som en kompatibel Xinput-enhet ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Dette er kanskje et dumt spørsmål, men siden lokalmultiplayer nesten ikke er å finne på spill lengre lurer jeg på om dette spillet har lokal multiplayer?

 

Det vil være forskjellen på kjøp eller ikke kjøp for min del da denne typen spill egner seg best med en kompis vedsiden av deg som du kan grisebanke :)

Lenke til kommentar

Dette er kanskje et dumt spørsmål, men siden lokalmultiplayer nesten ikke er å finne på spill lengre lurer jeg på om dette spillet har lokal multiplayer?

 

Det vil være forskjellen på kjøp eller ikke kjøp for min del da denne typen spill egner seg best med en kompis vedsiden av deg som du kan grisebanke :)

9ern har lokal flerspiller, da kan det tenkes at 10ern også får denne funksjonen. Om da det viser seg at det ikke er en del av spillet, blir det et såpass ramaskrik på nett at de blir nødt til å implementere støtten for det. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...