Gå til innhold

PODKAST: Rad Crew, Sesong 8, episode 6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenke seg til at eg laget en konto for å skrive dette, rett før eg blir om til en så kalt Keyboard-warrior her. hehe

Men tenkte eg måtte berre tilby litt informasjon for å rette på noe som ble sakt feil ( kan forstås siden det ikkje er spillt så mye av Elite Dangerous i redaksjonen til Rad Crew og det er mye å ta inn i begynnelsen for å få hode rundt alt ) men i likhet med Star Citizen så har Elite Dangerous Newtonian physics, og i likhet med Star Citizen så bruker spillet Manuvering thrusters for å oppnå ønsket bevegelse i forskjellige rettninger, styrt av skipenes "onboard computers" som kan deaktiveres.

I Elite Dangerous kan man slå av "Flight Assist" med default knapp "z".

 

Takker for lesningen og takke for interessang å lage god norsk podcasts :)

Lenke til kommentar

Tenke seg til at eg laget en konto for å skrive dette, rett før eg blir om til en så kalt Keyboard-warrior her. hehe

Men tenkte eg måtte berre tilby litt informasjon for å rette på noe som ble sakt feil ( kan forstås siden det ikkje er spillt så mye av Elite Dangerous i redaksjonen til Rad Crew og det er mye å ta inn i begynnelsen for å få hode rundt alt ) men i likhet med Star Citizen så har Elite Dangerous Newtonian physics, og i likhet med Star Citizen så bruker spillet Manuvering thrusters for å oppnå ønsket bevegelse i forskjellige rettninger, styrt av skipenes "onboard computers" som kan deaktiveres.

I Elite Dangerous kan man slå av "Flight Assist" med default knapp "z".

 

Takker for lesningen og takke for interessang å lage god norsk podcasts :)

 

Setter veldig pris på tilbakemeldingen. Det stemmer at jeg bare såvidt har fått prøvd Elite Dangerous. Jeg er gammel Wing Commander-fan og syns det er utrolig fett at disse spillene får en revival. Og Elite er jo liksom "bestefaren" til alle. :)

Lenke til kommentar

GO GO Power Rangers! FOR en avslutning! :D

 

Fikk ikke lov til å se Power Rangers som liten, men snek meg til det likevel. Ble oppdaget. Pappa truet med å si opp kabel-tv. Sett i ettertid, jeg skulle ikke trodd ham. Han elsket jo TV1000, boksing, fotball og alle filmene der ute...:p Men satte en støkk i meg. Så igjen en episode av Power Rangers for noen år siden. FOR en smørje.;)

Lenke til kommentar

GO GO Power Rangers! FOR en avslutning! :D

 

Fikk ikke lov til å se Power Rangers som liten, men snek meg til det likevel. Ble oppdaget. Pappa truet med å si opp kabel-tv. Sett i ettertid, jeg skulle ikke trodd ham. Han elsket jo TV1000, boksing, fotball og alle filmene der ute...:p Men satte en støkk i meg. Så igjen en episode av Power Rangers for noen år siden. FOR en smørje.;)

 

Ja det suger haha. Btw klippet fra slutten er fra Super Nintendo-spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...