Gå til innhold

YouTubes mest populære kanal skrur av kommentarfeltet for alltid


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som jeg har sett så kan du legge til filter på kommentarfeltet selv, er bare å lete litt i settings, det er nokk personen bak kanalen som har et problem og ikke brukerene, somregel lite smarte personer som stenger ned kommentarfeltet fordi de ikke vet bedre. Fra mitt synspunkt så er dette bare et ganske tåplig stunt!

Lenke til kommentar

Som jeg har sett så kan du legge til filter på kommentarfeltet selv, er bare å lete litt i settings, det er nokk personen bak kanalen som har et problem og ikke brukerene, somregel lite smarte personer som stenger ned kommentarfeltet fordi de ikke vet bedre. Fra mitt synspunkt så er dette bare et ganske tåplig stunt!

 

Ja det er svært sannsynlig at verdens mest populære youtuber ikke har sjekket opp mulighetene rundt dette. Han må være fullstendig dust.

Dette er første gang i mitt liv at jeg har trollet, men denne har var så langt ute på jordet at jeg hadde ikke sjanse til å la den gå. ;)

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Som jeg har sett så kan du legge til filter på kommentarfeltet selv, er bare å lete litt i settings, det er nokk personen bak kanalen som har et problem og ikke brukerene, somregel lite smarte personer som stenger ned kommentarfeltet fordi de ikke vet bedre. Fra mitt synspunkt så er dette bare et ganske tåplig stunt!

 

Prøv hvertfall å gjøre LITT reearch før du skriver. PewDiePie har nok vært innom innstillingene skjønner du!

 

Spam blir et ganske vanskelig problem å takle når det er snakk om en så populær kanal. Du må tenke over at denne kanalen har ~35 millioner følgere. Lykke til med å lage og vedlikeholde et filter.

Lenke til kommentar

De fleste større youtubere ignorerer bare kommentarfeltet fordi det er så sinnssykt mye spam og ingenting konstruktivt. Det er enten folk som krangler om hvilken fav-youtuber som er bedre, folk som promoterer sine egne kanaler, folk som bare spammer FISRT!!

eller lange ascii-tegninger. Det er en lost cause for de som får 50k kommentar iløpet av et par dager.

 

De som driver en anna kanal med 1 mill subs har sagt rett ut at kommentar-feltet har de null kontroll på, så hvis noen vil ha tak i dem får de kontakte dem via facebook eller twitter, for de sitter ikke og leser sidevis med spam og tull.

 

Som du sier selv, man føler seg dummere når man har lest et par sider med tull. Han bare lager videoene.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Det ble mye værre etter at google infiltrerte youtube fullstendig med Google+

Nå tillates weblinker og kjempelange innlegg i kommentarfeltene, fordi det også kan "deles" på google+

 

Det skal ikke være produsenten sin oppgave å moderere sitt eget kommentarfelt, akkurat som at trådstarter her ikke skal moderere sin egen tråd og slette innlegg som ikke "passer".

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det ble mye værre etter at google infiltrerte youtube fullstendig med Google+

Nå tillates weblinker og kjempelange innlegg i kommentarfeltene, fordi det også kan "deles" på google+

For å ikke snakke om alle "kommentarene" som bare er personer som deler link til videoen via Google+. Gir da greit blanke i at John Johnson likte denne videoen og delte den med "vennene" sine (les: følgere).

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Youtube har en merkelig form for suksess. De tjener 70% av alle annonseinntektene til folk, men de lager ikke en eneste video selv, det er 100% brukerlaget, så de tjener egentlig lassevis av penger på å gjøre ingenting annet enn å holde serverne igang.

 

Er derfor mange større kanaler har begynt å flytte bort fra youtube, de er forbanna på at youtube tar så stor del av reklameinntektene. Når de kan tjene bedre på å ha annonser på sin egen nettside og poste vids der.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...