Gå til innhold

Har de funnet hackeren bak helgens nakenskandale?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er jo egentlig ikke så vanskelig? En scriptkid som har utnyttet iClouds svakhet. Så vidt jeg har skjønt så trenger du bare å vite epost adressen til personen, noe du finner på twitter og div. hjemmesider? [email protected], [email protected], [email protected] bare for å nevne noen eksempler man kunne ha prøvd.

 

 

Så klart skal man jo ikke gå rundt å stjele bilder, men jeg ville skyldt på apple :D

Lenke til kommentar

Er jo egentlig ikke så vanskelig? En scriptkid som har utnyttet iClouds svakhet. Så vidt jeg har skjønt så trenger du bare å vite epost adressen til personen, noe du finner på twitter og div. hjemmesider? [email protected], [email protected], [email protected] bare for å nevne noen eksempler man kunne ha prøvd.

 

 

Så klart skal man jo ikke gå rundt å stjele bilder, men jeg ville skyldt på apple :D

Og når man har bilder som det her på hjemmesiden sin så tviler jeg på at de bryr seg om nakenbilder på nett..

http://i.imgur.com/DQ2Axhg.png

 

NSFW-ish

 

Withdrawn..

Endret av Snasegh
Lenke til kommentar

Stjel et bilde fra en vanlig person og ingenting skjer. Stjel et bilde fra en kjendis og FBI er rett på saken.

Var det ikke en sak for litt siden hvor NSA ansatte muligens delte nakenbilder blant hverandre? Hørte ikke noe om at det ble etterforsket eller lignende.

 

Er litt enig, det er ikke noe galt med at slikt etterforskes som sådan, men det er jo også en ganske tydelig forskjellsbehandling her.

 

AtW

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...