Gå til innhold

Dette er de mest solgte mobilene i august


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

Ser Elkjøp slår sammen antall solgte Galaxy S5, men deler iPhone 5S opp i gull/sølv/sort. Kun jeg som syns det var litt rart?

Det er sånn de får Samsung opp i statistikken.

Lenke til kommentar

Amobil, kan dere gi oss en avklaring på om Galaxy S5 på Elkjøps liste er én spesifikk variant av modellen, eller om det er alle de forskjellige variantene Elkjøp selger samlet til èn?

Hvis det er sistnevnte, er jo denne listen høyst misvisende, og da burde den kanskje fjernes fra artikkelen inntil det evt har blitt ryddet opp i rotet?

Endret av Juke
Lenke til kommentar

Du nevnte to produsenter, ikke to telefoner. Samsung er ikke bare s5... Jeg ville absolutt valgt noe annet enn s5 om det var mellomsjiktet jeg var ute etter. Men ingen har laget noe som kan konkurrere mot note-serien...

Tja, LG G3 tar gjerne opp kampen mot Note. Ikke bare det, den går seirende ut av den også. Eneste "fordelen" Note har er pennen, men derimot er selve skjermberøringen langt mer presis på LG G3.

Jeg sier det igjen, LG G3 er definitivt markedets beste telefon....flere hakk over de andre. Nå får vi se hvordan konkurrentene klarer å svare på den nye standarden.

Lenke til kommentar

Har g3 enhåndsfunksjonen som er i note3 da? Vil anta det, men jeg vet ikke =) .

 

Ellers er jo absolutt pennen en av grunnene til at jeg har note. Syntes g3 går mot s5 og liknende, og der er den jo superb.

 

Edit: raskt Googlesøk viser at de ikke har den enhåndsfunksjonen note3 har. Syntes den er fantastisk grei å ha, merkelig nok. Som sagt en flott tlf, men uten pennen og dette blir det ikke mye kamp for min del.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Har g3 enhåndsfunksjonen som er i note3 da? Vil anta det, men jeg vet ikke =) .

 

Ellers er jo absolutt pennen en av grunnene til at jeg har note. Syntes g3 går mot s5 og liknende, og der er den jo superb.

 

Edit: raskt Googlesøk viser at de ikke har den enhåndsfunksjonen note3 har. Syntes den er fantastisk grei å ha, merkelig nok. Som sagt en flott tlf, men uten pennen og dette blir det ikke mye kamp for min del.

Joda, den har enhåndsfunksjon, genial løsning for de med små hender.

Men jeg foretrekker å bruke den uten, de smale rammene gjør jo dessuten telefonen mindre en HTC One og Sony Xperia Z2 selv om den har større skjerm.

 

Men er enig i at Note er en flott enhet, dog litt utdatert UI messig (i likhet med alle Samsung enheter).

Lenke til kommentar

 

Du nevnte to produsenter, ikke to telefoner. Samsung er ikke bare s5... Jeg ville absolutt valgt noe annet enn s5 om det var mellomsjiktet jeg var ute etter. Men ingen har laget noe som kan konkurrere mot note-serien...

Tja, LG G3 tar gjerne opp kampen mot Note. Ikke bare det, den går seirende ut av den også. Eneste "fordelen" Note har er pennen, men derimot er selve skjermberøringen langt mer presis på LG G3.

Jeg sier det igjen, LG G3 er definitivt markedets beste telefon....flere hakk over de andre. Nå får vi se hvordan konkurrentene klarer å svare på den nye standarden.

 

Det du påstår faller på sin egen urimelighet. Pennen som følger med Note 3 viser pekerspor på skjermen FØR den er borti skjermen (perfekt for nettsider som ikke er tilpasset mobil, så du kan med høyere nøyaktighet se hva du trykker på), samt hvor hardt du presser (fint for f.eks skisser). Dette gjør ikke LG G3, og dermed kan fort en bruker se større fordeler med Note 3 foran G3.

 

Dog, G3 har en skarpere skjerm og kanskje en tanke bedre kamera, men la nå hver enkelt se på egne behov og bestemme utifra disse :) Den perfekte/beste telefonen er ett spørsmål om preferanser.

Lenke til kommentar

Gadget: ui-et tilpasser man jo bare som man selv vil. Min likner ikke mye på TW for å si det sånn. Eneste er vel settings som enda er likt. Men kjører TW.

 

Enhåndsfunksjonen på g3 er ikke i nærheten av så bra som note3 sin løsning hvor man med gesture kan minimere hele skjermen til ønsket størrelse og tilbake. Men den har jo tilrettelegging for tastaturet og slikt.

 

Og som nevnt over er pennen noe for seg selv.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...