Gå til innhold

Bli med tilbake til Icewind Dale


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fra annonseringen:

 

"A new "Story Mode" difficulty setting to allow players to experience all of the story with none of the Game Over screens"

 

I og med at dette nærmest er en ren 'dungeon crawling'-versjon av Baldur's Gate, der det lille som finnes av historie er fryktelig dårlig, vil jeg tro å spille Icewind Dale i denne modusen er noe av det kjedeligste man kan kan finne på å utsette seg for.

 

Tror for øvrig jeg skal kjøpe dette. Jeg elsker kampsystemet i Infinity Engine, og jeg husker de beste kampene i Icewind Dale som enda bedre enn i BG-spillene.

Lenke til kommentar

Jeg er litt snurt for at vi ikke får et nytt spill med samme bredde som Baldurs Gate, men samtidig er jeg glad for at vi får en Icewind Dale: EE.

 

I det siste har jeg og en kamerat spilt en del på Icewind Dale 2 (deilig med et spill som bruker d&d 3rd edition) men det er alltid litt klønete å sette i gang med det fordi at fullskjerm fungerer ikke når man velger multiplayer. Da går spillet i vindumodus. Jeg må så inn på grafikksettingene, ta av fullskjerm, apply, gå inn igjen og velge fullskjerm for å få tilbake 4:3 fullskjerm. Det tar også litt tid å veksle mellom disse slik at en lurer på om spillet har tatt kvelden eller ikke. Har prøvd å modde spillet slik at jeg kan bruke moderne skjermer på det, men fikk det ikke helt til.

 

Derfor ønsker jeg Icewind Dale EE velkommen. Litt mindre jukking, litt bedre. Synd at det fremdeles bare er 2nd edition, men jeg overlever.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...