Gå til innhold

PODKAST: Rad Crew - Sesong 8, episode 5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til Are, anngående ditt fps problem i diablo 3. Last ned Rivatuner

Link: http://www.guru3d.com/content-page/rivatuner.html

Følger med ett program som heter D3DOverrider som gir deg mulighet til å kjøre force tripple buffering. Bruker dette på blandt annet Watch Dogs og Assassins Creed: Black Flag siden disse er såppass krevende. Da får du ikke 60-30 hopp når du bruker v-sync.

 

 

Anngående twitch oppkjøpet. Trur det blir positivt. Trur ikke de vil bruke så mye penger på det bare for å kjøre det i dassen. Håper selv å se forbedret bildekvalitet.

 

Noe amazon kunne implementert er at de integrerer lett muligheten å sette inn chat på bildet, rammer, annen tekst osv uten å trenge ett program utenom.

 

Har foresten lastet ned PT, men ikke spilt det enda. Er iallefall virkelig glad for å få følelsen at Sillent Hill/s er tilbake på rett spor igjen og ikke gjør samme feil som f.eks RE6.

 

og som alltid, meget bra show :)

Lenke til kommentar

 

og som alltid, meget bra show :)

 

Takker, Boss! Ja, PT er utrolig skummelt. Nesten for skummelt.

Slo av lysene og kobla til headsett for å spille demoen. Spilte i under 10 minutt før jeg for dempet ned lyden i headsettet og slo tilbake på lyset igjen. Mest grusomme opplevelsen jeg noensinne har hadd. Har aldri sedd noen skrekkfilmer engang som kan måle seg med den intense frykten som stemningen i PT klarte å bygge opp. Gleder meg virkelig nå for å se hvordan det ferdige produktet vil være. Håper spillet blir beholdt i first person view. Var GYSELIG sånn iforhold til third person.

 

Jeg synes VIRKELIG synd i dem som bestemmer seg for å spille dette med Morpheus i fremtiden, eventuelt Oculus Rift om det kommer til PC. Da trur jeg på gamer artikkelen at noen kommer til å dø av det. Uten tvil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...