Gå til innhold

Samsung og LG med nye smartklokker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Motorola bør virkelig få ut fingeren og lansere 360 om de skal ha sjans på markedet. Nå som LG har kommet med en rund skjerm er de plutselig ikke lengre først/eneste med dette.

 

Syns også LG sin klokke ser mer casual ut enn motorola sin, så passer kanskje for flere.

Lenke til kommentar

Motorola bør virkelig få ut fingeren og lansere 360 om de skal ha sjans på markedet. Nå som LG har kommet med en rund skjerm er de plutselig ikke lengre først/eneste med dette.

 

Syns også LG sin klokke ser mer casual ut enn motorola sin, så passer kanskje for flere.

 

Veldig enig med deg her (angående moto 360 lansering), men syns motorola sin ser finere ut uansett. moto360 ser mer eksklusiv ut, mens denne er som du sier mer casual. - pris vil jo også være viktig å ta med i beregningen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er vitsen med en smartkokke hvis ikke andre kan se at det er en smartklokke?

Det er vel hele vitsen...

 

Vitsen med smartklokker er vel heller det at man skal slippe å dra opp telefonen av lomma i hytte og pine når man får meldinger og annet kjafs. Ikke å løpe rundt og flashe den for andre :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Når jeg slo opp denne, oppdaget jeg plutselig at Moto 360 faktisk ikke er rund...

 

 

 

motorola-moto-360-hands-on-sg-13-600x322

 

Den svarte greia der inneholder hardware som LG har valgt å skjule under en utvendig kant. Inntil nå hadde jeg bare sett det sammen med den hvite notifikasjonslinja, og jeg hadde ikke fått med meg at det faktisk ikke er skjerm der.

Lenke til kommentar

 

Hva er vitsen med en smartkokke hvis ikke andre kan se at det er en smartklokke?

Det er vel hele vitsen...

 

Vitsen med smartklokker er vel heller det at man skal slippe å dra opp telefonen av lomma i hytte og pine når man får meldinger og annet kjafs. Ikke å løpe rundt og flashe den for andre :)

For enkelte er det svært viktig å flashe til enhver at man har fått noe nytt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Motorola bør virkelig få ut fingeren og lansere 360 om de skal ha sjans på markedet. Nå som LG har kommet med en rund skjerm er de plutselig ikke lengre først/eneste med dette.

 

Syns også LG sin klokke ser mer casual ut enn motorola sin, så passer kanskje for flere.

 

Veldig enig med deg her (angående moto 360 lansering), men syns motorola sin ser finere ut uansett. moto360 ser mer eksklusiv ut, mens denne er som du sier mer casual. - pris vil jo også være viktig å ta med i beregningen.

Ja, Moto 360 er langt mere elegant, og jeg synes også den er finere. Men til hverdagsbruk ville jeg kanskje ikke valgt den. Pris, hvordan de faktisk ser og føles ut i virkeligheten blir viktige faktorer ja.

Lenke til kommentar

Det hadde vært morsomt med et watchface der sekundviseren sto stille og urskiven roterte, slike ting kan være mulig på smartklokker.

 

Kjøper man klokke med OLED bør man like mørke urskiver, velger man lyse eller fargede urskiver trekker klokken mye mer strøm fra batteriet.

Lenke til kommentar

Hvorfor må telefonen opp av lommen? Sjelden jeg tar opp min M8 etter jeg installerte Gear Manager på den ( gear 2). Det er heller Ikke sånn at Samsung klokkene ikke fungerer på andre mobiler. Har ikke rootet min gear eller m8 . Måtte bare installere en tidlig utgave av gear manager før man oppgraderer til den nyeste. Man sparer utrolig strøm ved å bruke en slik smart klokke. I jobb sammenheng er den gull verdt! Hvis du ikke for lov av sjefen å sitte med tlf i hånden hele tiden da :) aldri mer en tlf uten slikt tilbehør.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...