Gå til innhold

Aggressiv piratjakt etter lekking av actionfilm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette blir en håpløs jakt. Er den delt på nett så vil den alltid bli på nett.

De vil kanskje skremme og ta noen for delingen, men de vil aldri klare å stoppe det.

Tror filmstudioene må ta seg selv i nakken å finne et bedre alternativ til nedlasting slik det ikke blir like attraktivt lengre.

Hjelper nok svært lite, da denne filmen ble delt lenge før den ble vist på kino.. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dette blir en håpløs jakt. Er den delt på nett så vil den alltid bli på nett.

De vil kanskje skremme og ta noen for delingen, men de vil aldri klare å stoppe det.

Tror filmstudioene må ta seg selv i nakken å finne et bedre alternativ til nedlasting slik det ikke blir like attraktivt lengre.

 

Litt av grunne til heksejakten er at filen gjorde det elendig på kino. Tror må heller burde prøve å lage gode filmer, istedenfor. Expendables burde vært stoppet etter nummer 1.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

 

Dette blir en håpløs jakt. Er den delt på nett så vil den alltid bli på nett.

De vil kanskje skremme og ta noen for delingen, men de vil aldri klare å stoppe det.

Tror filmstudioene må ta seg selv i nakken å finne et bedre alternativ til nedlasting slik det ikke blir like attraktivt lengre.

Hjelper nok svært lite, da denne filmen ble delt lenge før den ble vist på kino.. :)

 

 

Det stemmer nok, så det Galen Absalom sier er nok mer korrekt.

 

 

 

Dette blir en håpløs jakt. Er den delt på nett så vil den alltid bli på nett.

De vil kanskje skremme og ta noen for delingen, men de vil aldri klare å stoppe det.

Tror filmstudioene må ta seg selv i nakken å finne et bedre alternativ til nedlasting slik det ikke blir like attraktivt lengre.

Litt av grunne til heksejakten er at filen gjorde det elendig på kino. Tror må heller burde prøve å lage gode filmer, istedenfor. Expendables burde vært stoppet etter nummer 1.

 

 

Filmene er igrunnen kun interessante å se første gangen på kino og har liten gjensynsverdi.

Men det blir vel mer melking av kua for å få penger til plastiske operasjoner til skuespillerene :)

Lenke til kommentar

 

Dette blir en håpløs jakt. Er den delt på nett så vil den alltid bli på nett.

De vil kanskje skremme og ta noen for delingen, men de vil aldri klare å stoppe det.

Tror filmstudioene må ta seg selv i nakken å finne et bedre alternativ til nedlasting slik det ikke blir like attraktivt lengre.

 

Litt av grunne til heksejakten er at filen gjorde det elendig på kino. Tror må heller burde prøve å lage gode filmer, istedenfor. Expendables burde vært stoppet etter nummer 1.

Synes 2'ern var helt ok jeg da, men har ikke fått sett 3'ern enda. Dog er det vel vanlig at kvaliteten daler raskt, slik at V3 ofte ikke kommer på kino i Norge ihvertfall, om den selger dårlig ellers i verden. Vi får jo premiere lenge etter at den er tatt av plakaten i andre land.

Lenke til kommentar

Greit å ta med hele historien når det gjelder seedboxer. Lionsgate henvender seg til seedbox-leverandøren som eier ipadressen. Seedbox-leverandøren kontakter sin kunde og ber om at filen(e) blir fjernet. Ingen informasjon om kundeforholdet havner hos Lionsgate.

 

 

"When we receive a notice we check for the infohash and email the appropriate customer asking them to remove the file(s). Nothing is passed along to the copyright enforcement group except to confirm that the content was found and subsequently removed,” Anthony Ryan of Whatbox says.

“If a customer causes a large number of copyright complaints, we reserve the right to terminate their service with a prorated refund and 24 hours of complimentary service to backup all their non-infringing files,” Ryan adds.

Endret av bo1e
  • Liker 1
Lenke til kommentar

De har vel panikk etter at den grisedyre filmen gjorde det helt elendig. Håpet er kanskje å dekke opp noen av de røde tallene ved å saksøke i hytt og pine?

 

Tror ikke de regner med å få inn særlig penger.

Der mer et sirkus de har satt i gang for å få de som finansierte filmen til å tro det er piratenes skyld at den floppet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

De har vel panikk etter at den grisedyre filmen gjorde det helt elendig. Håpet er kanskje å dekke opp noen av de røde tallene ved å saksøke i hytt og pine?

 

Tror ikke de regner med å få inn særlig penger.

Der mer et sirkus de har satt i gang for å få de som finansierte filmen til å tro det er piratenes skyld at den floppet.

Og gratis reklame!

Jeg hadde ikke fått med meg at det skulle komme en nr.3 engang før disse pirat historiene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er jo bare tull. Åndsverksloven §12 sier: "Når det ikke skjer i ervervsøyemed, kan enkelte eksemplar av et offentliggjort verk fremstilles til privat bruk. Slike eksemplar må ikke utnyttes i annet øyemed. Opphavsmennene gis en rimelig kompensasjon gjennom årlige bevilgninger over statsbudsjettet. Kongen kan fastsette nærmere regler om fordeling av kompensasjonen."

Videre sier loven at: "Bestemmelsen i første ledd gir ikke rett til å la fremstillingen utføre ved fremmed hjelp når det gjelder: a) musikkverk, b) filmverk, ...

 

Det å rettsforfølge de som har lastet ned en film er altså bare tull i Norge - mens alle som laster opp og deler videre, eller tjener noe på sin kopi (eks. fildelingstjenester), kan rettsforfølges også her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sånn går det når du melker konseptet så hardt uten å tilføre noen nye momenter.

Jeg kjenner jeg er mettet på kino filmer etter å ha vært på kino mange ganger sålangt i år.

Etter å ha sett blant annet Transformers og Turtles så kjenner jeg at jeg er mettet.

De burde heller se å få den ut på dvd/blu-ray

Kanskje de får noen idioter til å kjøpe den

Jeg lastet den ned og forventer at canal digital gidder å bry seg å vidre sende brevet

Lenke til kommentar

Når filmen suger og inntektene svikter så får man heller saksøke kundene. Synes 1ern var halvdårlig men etter 10min på 2ern har jeg aldri noensinne sett noe like elendig. Ble slått av sporenstreks og den var så dårlig at man ble i dårlig humør.

At plakaten ser ut som et "gjenforeningsfest" klassebilde av en skokk gjenlevende og overbetalte seniorer gjør ikke 3ern mer fristende. Stallone må gjerne leke med ideene sine, men ikke forvente at alle deler interessen. Det er ikke alt som er som en god lagringsvin.

Endret av Theo343
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Dette blir en håpløs jakt. Er den delt på nett så vil den alltid bli på nett.

De vil kanskje skremme og ta noen for delingen, men de vil aldri klare å stoppe det.

Tror filmstudioene må ta seg selv i nakken å finne et bedre alternativ til nedlasting slik det ikke blir like attraktivt lengre.

 

det finnes alternativer som er mye enklere enn å laste ned, man må bare gå rundt grøten litt da det bare er tilgjengelig i Amerika.

etter jeg fikk Xbox One har jeg ikke lastet ned en eneste film eller tv episode. alt streames på Vudu, netflix, Hulu eller amazon. "problemet" er at det tar noe lengere tid før man får sett

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...