Gå til innhold

Nå har du enda én grunn til å droppe tradisjonell TV


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Velkommen etter eplefolket, vi andre har hatt tilgang til NRK nett-tv i en årrekke, takket være støtte for standardiserte formater for både video og nettsidevisning.

 

Er dette en sammenligning av epler og pærer?

Mener du via nettleser, HDMI-kabel og tastatur tilkoblet tven?

Såvidt meg bekjent har ikke NRK nett-tv vært native tilgjengelig i en årrekke på andre mediesentere, siden det er det det er snakk om her. Dessuten har jo airplay fra NRK nett-tv fra iOS til apple tv vært tilgjengelig i 3,5-4 år.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Dette gjorde dagen i går, men jeg skulle ønske at NRK kunne opprette mulighet for brukerprofiler.

Det er svært vanskelig å følge med på serier når man må søke opp for hver gang og samtidig huske hvor langt man har kommet.

 

Brukerprofil med watchlist og logg hadde vært toppen!

 

Burde være såre enkelt,Men NRK er jo statlig,så ting tar ekstra lang tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Dette gjorde dagen i går, men jeg skulle ønske at NRK kunne opprette mulighet for brukerprofiler.

Det er svært vanskelig å følge med på serier når man må søke opp for hver gang og samtidig huske hvor langt man har kommet.

 

Brukerprofil med watchlist og logg hadde vært toppen!

Burde være såre enkelt,Men NRK er jo statlig,så ting tar ekstra lang tid.

 

 

En noe malplassert kritikk når nrks netttjenester er langt framme på mye.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Velkommen etter eplefolket, vi andre har hatt tilgang til NRK nett-tv i en årrekke, takket være støtte for standardiserte formater for både video og nettsidevisning.

Tror nok flesteparten som sitter på en ATV har minst én PC med Internett de også. Forøvrig en helt merkverdig og helt unødvendig sammenligning om det var hensikten din.

Endret av Mala
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Velkommen etter eplefolket, vi andre har hatt tilgang til NRK nett-tv i en årrekke, takket være støtte for standardiserte formater for både video og nettsidevisning.

Tror nok flesteparten som sitter på en ATV har enn PC med Internett de også. Forøvrig en helt merkverdig og helt unødvendig sammenligning om det var hensikten din.

De som sitter på en ATV bør følge med på vei og terreng, og ikke bli forstyrret av PCen under veis.

 

Velkommen etter eplefolket, vi andre har hatt tilgang til NRK nett-tv i en årrekke, takket være støtte for standardiserte formater for både video og nettsidevisning.

Er dette en sammenligning av epler og pærer?

Mener du via nettleser, HDMI-kabel og tastatur tilkoblet tven?

Såvidt meg bekjent har ikke NRK nett-tv vært native tilgjengelig i en årrekke på andre mediesentere, siden det er det det er snakk om her. Dessuten har jo airplay fra NRK nett-tv fra iOS til apple tv vært tilgjengelig i 3,5-4 år.

Hva mener du her? Hva er nyheten hvis epleutstyret allerede kan vise NRK nett-tv?

 

Trenger ikke nødvendigvis HDMI eller tastatur tilkoblet PCen. "Alle" har hatt tilgang til NRK nett-TV via PC, telefon osv i en årrekke, unntatt eplefolket om man skal tro denne artikkelen. TVer trenger naturligvis ikke nett-TV for å kunne se NRK. De tar det inn direkte.

Lenke til kommentar

 

 

Velkommen etter eplefolket, vi andre har hatt tilgang til NRK nett-tv i en årrekke, takket være støtte for standardiserte formater for både video og nettsidevisning.

Tror nok flesteparten som sitter på en ATV har enn PC med Internett de også. Forøvrig en helt merkverdig og helt unødvendig sammenligning om det var hensikten din.
De som sitter på en ATV bør følge med på vei og terreng, og ikke bli forstyrret av PCen under veis.

Årets komikerpris utdeles, diplom er på vei i posten :)

 

Sammenligningen din forstår jeg meg ikke på av den grunn.

 

Uansett litt synd det ikke er 1080p støtte enda, men det er enda godt de jobber med det :)

Endret av Mala
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...