Gå til innhold

Se hvor bra Oculus Rift-versjonen av Half-Life 2 er blitt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel blir nok lenge til jeg kjøper Oculus Rift som jeg ser det, vil jeg heller si kontrollerne Razer Hydra som mere å bruke pengene på siden det gir litt annen gaming opplevelse.

 

Ellers er det litt dårlig at man får et bilde som blir kopiert på begge sidene, burde vært utvidelse av sidesynet slik at det virkes ut som 2 skjermer man ser på. Slik at det ser mere ekte ut.

Lenke til kommentar

Utrolig morsomt å se folk komme med helt bortreiste fakta og besserwisser fabling om hvordan oculus er uten og engang ha prøvd dem.. Lol det er ingen grenser for hvor bedrevitende folk skal late som de er.. Men morsomt og få lest noe å le av uansett :-)

 

Jeg kan ikke se så mange andre enn meg som har kommet med fakta om OR i denne tråden, så du må gjerne fortelle meg hvilke feil jeg formidler i posten min.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Utrolig morsomt å se folk komme med helt bortreiste fakta og besserwisser fabling om hvordan oculus er uten og engang ha prøvd dem.. Lol det er ingen grenser for hvor bedrevitende folk skal late som de er.. Men morsomt og få lest noe å le av uansett :-)

 

Kunne ikke vært mer enig. Jeg har prøvd både bilspill (med skikkelig racingsete), og rollercoaster-demoen, og kan skrive under på at VR er utrolig fett!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...