Gå til innhold

Småfolket vender tilbake til Age of Wonders III


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er dette spillet noe bra? Så at Age of Wonders 3 fikk en del variabel kritikk alt etter hvilket magasin/nettside som testet spillet, men i noen tilfeller blir slike spill bedre og bedre etter updates.

Jeg vet ikke. De gamle spillene Age of Wonders og Age of Wonders: Shadow Magic var fantastisk gode, noe av det beste i sin sjanger. Men det er jo mange år siden og om Triumph fortsatt har det som trengs gjenstår å se til jeg får prøvd det. Jeg syns ikke grafikken i dette nye var like bra som i de gamle spillene, det er ikke det at den var dårlig, men jeg syns den ser mindre inspirert og mer generisk ut på de skjermbildene jeg har sett.

Lenke til kommentar

Spillet er veldig bra. En verdig oppfølger.

 

Det er bare ett problem; AI'en er usannsynlig dårlig. Straks du har overtaket brenner de ned byene sine og forskanser seg i hovedstaden med alt de har, så du kan bare vente til at alle troppene deres tar beina fatt én etter én når penger og mana tar slutt.

 

Denne utvidelsen blir lansert sammen med en patch som visstnok skal fikse noen av AI-problemene, så jeg vil sterkt anbefale å undersøke om dette er tilfelle før man går til innkjøp av både spill og utvidelse. Jeg har ikke spilt spillet siden juni på grunn av ubrukelig AI. Spillet er meget bra helt til du behersker early game så godt at du alltid er et hestehode foran motstanderne - deretter er det overhodet ikke noe poeng å spille mer....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...