Gå til innhold

Tenåringene flykter fra Facebook – igjen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må si det bare er positivt hvis Facebook blir mindre hipt og får et mer voksent preg. Da går jeg utfra at fremtidige oppdateringer og forandringer også vil ta høyde for det. Problemet med f.eks. MSN Messenger i sin tid var at alle forandringer var tilpasset tenåringer og man måtte installere større og mer krevende versjoner bare så man skulle kunne bruke knæsje farger og hundre forskjellige smileys.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg må si det bare er positivt hvis Facebook blir mindre hipt og får et mer voksent preg. Da går jeg utfra at fremtidige oppdateringer og forandringer også vil ta høyde for det. Problemet med f.eks. MSN Messenger i sin tid var at alle forandringer var tilpasset tenåringer og man måtte installere større og mer krevende versjoner bare så man skulle kunne bruke knæsje farger og hundre forskjellige smileys.

 

Tror ikke Facebook mer interessant for lesere om gjennomsnittsalderen på brukerne stiger. Glitrende visdomsord og kloke ord på rosa bakgrunn eller "ADVARSEL: Et virus i partisjon C: harddisk omprogrammerer datasystem kjernefil blablabla" er ikke akkurat det som tiltrekker meg mest...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er jo nettopp mamma-generasjonen som er de verste med sånne ekstrem-farger og emotes, da. Ikke ungdommene. Mamma-gjengen har INGEN sperrer for hva som ser for jævlig ut.

 

Kjerringer som ikke gjør annet enn å sitte på Face og lese andre sine meldinger høyt til enhver tid. Eller vise frem bilder av noen sine barn. Min mor er slik. Det var nesten uutholdelig i ferien til tider, da hun bare avbrøt

HVA som helst (selv når jeg eller andre var midt i ei setning) for å lese en eller annen oppdatering høyt fra facebook.

Endret av Bytex
  • Liker 5
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...