Gå til innhold

– Sexroboter er vanlig i 2025


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ting man kan spå skjer, skjer ikke så fort som man spår. De tingene som er så revolusjonerende at de går så fort, har man ikke spådd - ellers ville de allerede ha skjedd.

 

En avgjørende faktor er hvorvidt det nye vil gi en økonomisk fordel i forhold til eksisterende alternativer. Det er svært lenge til en sexrobot er billigere enn å leie selskap en halvtime i ei bakgate.

 

Dette vil skje en annen vei. Først må folk vendes til robotstøvsugere, deretter spesialiserte kjøkkenroboter, så mer menneskelige roboter som kan gjøre flere oppgaver. Dette vil så bli til robot maids, og først når det blir akseptert i hjemmene, vil disse bli utstyrt med ekstrautstyr for litt kveldsarbeid.

Endret av tommyb
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så dårlig draget jeg har på damene så tror jeg at jeg hadde testet dette :D :D :p De er jo fri for kjønnssykdommer etc. Vanlige horer er jo nasty som f***.

 

Hvis du legger samme budsjettet på bordet som du måtte ut med for dette, vil jeg tro at du ikke må velge i kategorien "vanlige". Da tror jeg lett du har beveget deg over i kategorien "hva ser ei dame som HUN i en type som HAN!?"

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis du legger samme budsjettet på bordet som du måtte ut med for dette, vil jeg tro at du ikke må velge i kategorien "vanlige". Da tror jeg lett du har beveget deg over i kategorien "hva ser ei dame som HUN i en type som HAN!?"

 

 

Hehe, godt poeng. Bra kommentar, hjalp på selvtilliten :) Jeg får vel gi det noen forsøk til da vel :D

Lenke til kommentar

Denne sier egentlig nok, skremmende, men sannsynelig:

 

 

Problemet blir at vi automatiserer samfunnet vårt til et nivå hvor vi mennesker ikke lengre trengs, i det hele tatt! Effekten av "totalautomatisering" er at mennesker alltid vil stille svakere enn en maskin, både målt i kostnad, effektivitet, nøyaktighet, og dette er nok. Da er svaret allerede gitt i et kapitalistisk samfunn.

 

Store spørsmålet er hva som skjer når samfunnet vårt blir automatisert, og vi blir overflødige. For selv om samfunnet er bygget av oss trenger det ikke oss mennesker for å fungere...

Endret av IT_Predator
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi behøver hvertfall mer enn bare utløsning. Nærhet er vel så viktig for psyken.
Det er vel ingen tvil om at livaktige sexdukker vil ha et stort marked. De kan jo bli pådrivere for utvikling av roboter i det sivile samfunnet.

Uansett er det en kompleks og spennende tid vi går inn i. Informasjonsalderen har vel knapt begynt, og nå legges et helt nytt gir inn. Vi skal hvertfall være glade at vi har plastiske hjerner, ellers ville ikke huleboeren klart seg. :) Spørsmålet er om man klarer å gjøre folket lykkelige. Med økende forskjeller økonomisk og kanskje halvparten av befolkningen uten kvalifikasjoner som det er bruk for. Hvem vet hva dette vil føre til av uro?

En ting er sikkert, man har behov for rasjonelle mennesker i framtiden og ikke troende.

Endret av Lars Dongeri Oppholdsnes
Lenke til kommentar

121enno.jpg

"Sex med roboter er en synd!" -Rompaven

 

Når sexroboter er like bra og kanskje tilogmed bedre enn ekte saker så vil det bli døden for menneskeheten. Da får vi japanske tilstander hvor folk ikke lenger gidder alt styret med det motsatte kjønn og heller bruker tiden på å klå på sine virtuelle kjærester.

 

Tenåringer vil gå rett på robotene uten å ta den nedverdigende og kjipe lærekurven det er å få en nogenlunde forståelse av det motsatte kjønn. Dermed vil de aldri lære eller ha noe fysisk behov for å omgås jenter, når de er førti så er de fortsatt babblende tuIIinger med lomma full av spaghetti. Og robot dama er like ung som den dagen hun ble kjøpt. De trengte tross alt aldri å prate om noe interessant, se halveis representabel ut eller gro en sixpack for å komme ned i trusa på Robo-Trine.

 

Ingen kjønnsykdommer, alltid lyst, ingen humørsvingninger, kan skru de av når du er lei, du kan se ut som en dass uten at det gjør noe, null forspill påkrevd "Wham bam thank you mam! Zzzznoooork!", ingen risiko for graviditet uansett hvor mye du mannejuice du fyller på, ingen "koseprat" etter sex (Når du egentlig bare vil sove), osv osv... Fordelene med roboter er ganske mange.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ting man kan spå skjer, skjer ikke så fort som man spår. De tingene som er så revolusjonerende at de går så fort, har man ikke spådd - ellers ville de allerede ha skjedd.

 

En avgjørende faktor er hvorvidt det nye vil gi en økonomisk fordel i forhold til eksisterende alternativer. Det er svært lenge til en sexrobot er billigere enn å leie selskap en halvtime i ei bakgate.

 

Dette vil skje en annen vei. Først må folk vendes til robotstøvsugere, deretter spesialiserte kjøkkenroboter, så mer menneskelige roboter som kan gjøre flere oppgaver. Dette vil så bli til robot maids, og først når det blir akseptert i hjemmene, vil disse bli utstyrt med ekstrautstyr for litt kveldsarbeid.

 

roboten må ikke være billigere enn en halvtime i en bakgate. Støvsuger - roboter er dyrere enn vaskehjelp i en halvtime, og selger allikevel. For å ikke ha snakke om at endel har moralske motforestillinger mot å leie en prostituert. AtW
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skal ikke mange halvtimer med lovlig betalt vaskehjelp til før man har betalt ned en støvsugerrobot. Men hadde støvsugerroboten kostet det samme som en bil, tror jeg få hadde kjøpt en. Denne typen roboter som denne artikkelen handler om, kommer ikke til å koste 5-10 tusen med det første.

 

Og de er noe vanskeligere å forklare til svigermor enn en støvsugerrobot. Det er endel som har sosiale motforestillinger mot å ha en sexrobot sittende i senga.

 

Strengt tatt tror jeg vaskehjelpa er noe vanskeligere å forklare også.

Endret av tommyb
Lenke til kommentar

Skal ikke mange halvtimer med lovlig betalt vaskehjelp til før man har betalt ned en støvsugerrobot. Men hadde støvsugerroboten kostet det samme som en bil, tror jeg få hadde kjøpt en. Denne typen roboter som denne artikkelen handler om, kommer ikke til å koste 5-10 tusen med det første.

 

Og de er noe vanskeligere å forklare til svigermor enn en støvsugerrobot. Det er endel som har sosiale motforestillinger mot å ha en sexrobot sittende i senga.

 

Strengt tatt tror jeg vaskehjelpa er noe vanskeligere å forklare også.

 

Det er greit nok, men det er der jeg tror betalingsviljen til folk for sexroboter ligger også, feks 20 ganger hos en prostituert. Jeg tror heller ikke dette kommer så tidlig som påstått, men jeg tror betalingsviljen er høyere enn det virker som du tror.

 

Jeg tror folk flest ikke inviterer med seg svigermor opp i senga sammen med sexleketøyet sitt, det være seg av vanlig type eller en sexrobot.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

 

Skal ikke mange halvtimer med lovlig betalt vaskehjelp til før man har betalt ned en støvsugerrobot. Men hadde støvsugerroboten kostet det samme som en bil, tror jeg få hadde kjøpt en. Denne typen roboter som denne artikkelen handler om, kommer ikke til å koste 5-10 tusen med det første.

 

Og de er noe vanskeligere å forklare til svigermor enn en støvsugerrobot. Det er endel som har sosiale motforestillinger mot å ha en sexrobot sittende i senga.

 

Strengt tatt tror jeg vaskehjelpa er noe vanskeligere å forklare også.

Det er greit nok, men det er der jeg tror betalingsviljen til folk for sexroboter ligger også, feks 20 ganger hos en prostituert. Jeg tror heller ikke dette kommer så tidlig som påstått, men jeg tror betalingsviljen er høyere enn det virker som du tror.

 

Jeg tror folk flest ikke inviterer med seg svigermor opp i senga sammen med sexleketøyet sitt, det være seg av vanlig type eller en sexrobot.

 

AtW

Dette handler om sex, og da blir prisskalaen en helt annen. Det skal være en rimelig "upper-class" prostituert før 20-gangen blir særlig mye. Bakgate-løsfuglen koster vel desverre ikke mer enn noen hundrelapper, mens typisk pris for de litt høyere opp i hierarkiet kanskje er 2-3 tusen. Hadde en bra sex-robot* kostet 20 000 hadde jeg slått til på dagen. Jeg tror mange hadde vært villig til å betale 100 000 for "evig digg sex".

 

Det er jo en stor fordel med sexbot'ene. De ville stort sett fjernet all tvangsprosititusjon, i hvert fall i vestlige land. Andelen i befolkningen med kjønnssykdommer ville også gått ned. En viktig grunn til dette er at færre ville bli smittet av prostiterte, som jo har sex med svært mange mennesker.

 

*En god sexbot må faktisk se ut som en kvinne. Dagens sexbot'er er rimelig creepy!!! Videre bør de være slitesterke. De må ha et minimum av ansiktsuttrykk og kroppsspråk. Til slutt bør de ha svært, svært lav vekt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...