Gå til innhold

Nå er Steve Ballmer helt ferdig i Microsoft


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synd. Gamegutta er snart helt borte.

 

Vel, du sier det vel selv, gamLegutta, det trengs nytt blod og tankegang til for å gjøre microsoft attraktiv igjen. og da håper jeg de ikke velger å kopiere google på alle fronter. verden trenger ikke enda en google.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

MS består kanskje av temmelig mange "nikkere" (ja-mennesker). Steve Ballmer har kanskje ikke vært en person man taler i mot?

Det er temmelig mange områder i MS som har gått dårlig under hans toppstyre, så jeg tror at han fullstendige avgang bare er positivt.

MS er per dato som en stor tailer som har kjørt seg fast i en trang kløft, og som først trenger rygge ut. Deretter finne veien videre. MS har brukt temmelig mye tid og ressurser på denne feilnavigeringen. Om de klarer å rette opp alle feilene tviler jeg på. Det har rent temmelig mye vann under brua siden denne feilnavigeringen startet.

I alle fall tipper jeg at SB vil selge seg mer ut av MS.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spent på å se hva som skjer videre med MS. Føler de har malt seg litt inn i ett hjørne. Men de sitter enda med veldig mange bedrifter i lommene, mye grunnet AD og brukerstyring (en av tingene, som jeg må si MS har fått ganske så bra til)

 

Problemet som jeg ser med skytjenester er: Når du ikke trenger å styre PC'en til brukerne i en bedrift, så ramler litt av fordelen med å ha AD bort. Men, de har jo enda enormt mange programmer som kun er skrevet for Microsoft, så føler at MS fremdeles ligger ett hestehode foran konkurrentene på det området.

 

Men de må omstille seg, de kan ikke lene seg på det for all framtid, flere og flere softwareleverandører snur seg mot skyen og leverer SAAS tjenester, kundene trenger MS i mindre og mindre grad. Så MS må reorganisere seg for å takle denne overgangen. (Utrolig mange IT-konsulenter/programmerere etc. har jo spesialisert seg innenfor MS og kan lite annet enn MS, så ser ikke for meg at disse kommer til å endre seg med det første. Men anntar at dette kan endre seg over tid i takt med brukermønstre)

 

Steve er jo en ganske spesiell person, så kanskje er det bra at han "blir mer usynlig" for MS sin del totalt sett.

Endret av Lock-Aze
Lenke til kommentar

MS består kanskje av temmelig mange "nikkere" (ja-mennesker). Steve Ballmer har kanskje ikke vært en person man taler i mot?

Det er temmelig mange områder i MS som har gått dårlig under hans toppstyre, så jeg tror at han fullstendige avgang bare er positivt.

MS er per dato som en stor tailer som har kjørt seg fast i en trang kløft, og som først trenger rygge ut. Deretter finne veien videre. MS har brukt temmelig mye tid og ressurser på denne feilnavigeringen. Om de klarer å rette opp alle feilene tviler jeg på. Det har rent temmelig mye vann under brua siden denne feilnavigeringen startet.

I alle fall tipper jeg at SB vil selge seg mer ut av MS.

 

 

MS burde tatt seg råd og tid til å kode Windows fra bunnen av. Rett og slett kvitte seg med gammel kode. Det burde vært en mye bedre holdning i kode-avdeling, slik at man får mindre mengder sikkerhetshull og bloat.

Lenke til kommentar

Den gamle start menyen var bra den

at noen var lei og ønsket forandring , på samme måte som man er lei av fargen på stueveggen er nå sin sak

 

problemet er at man kan ikke kan lage et design ut av 3 ( eller 4 ) totaltalt forskjellige utgangspunkt uten at designet må tilpasse seg automatisk

 

På grunn av dette er det også oppstått mist 2 forskjellige måter å bruke en personlig pc på , der den gamle menyen funger best for noen men andre holder seg til den nye måten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...