Gå til innhold

ANMELDELSE: Gods Will Be Watching


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom det ikke en patch/fix som skulle gjøre spillet litt mindre frustrerende?

 

Helt riktig, jeg spilte både med og uten patch-vanskelighet. Skriver i artikkelen at jeg skrudde ned vanskeligheten. Det gjorde ikke opplevelsen noe mer moro dessverre, da den senkede vanskelighetsgraden bare bidro til å avsløre hvor repetitivt gameplayet var. Spillet har fundamentale problemer som ikke løses av å skru ned difficulty.

 

Dessverre, for jeg gikk inn med store forhåpninger. Spesielt pga hvor bra spillet høres og ser ut.

 

Håper det svarer på spørsmålet! Har du spilt det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bra anmeldelse. Kunne kanskje nevnt i selve anmeldelsen at du spilte med patchen som skulle gjøre noe med vanskelighetsgraden, selv om du nevner det her på forumet. Jeg mener å huske at man kunne velge mellom et par vanskelighetsgrader uten patchen også, men dette er kanskje feil?

 

Skjønner ikke hvorfor de lagde et slags strategispill hvor man må ha flaks med terningene i stedet for et valg/konsevens-eventyrspill, som jeg var bombesikker på at dette skulle være.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bra anmeldelse. Kunne kanskje nevnt i selve anmeldelsen at du spilte med patchen som skulle gjøre noe med vanskelighetsgraden, selv om du nevner det her på forumet. Jeg mener å huske at man kunne velge mellom et par vanskelighetsgrader uten patchen også, men dette er kanskje feil?

 

Skjønner ikke hvorfor de lagde et slags strategispill hvor man må ha flaks med terningene i stedet for et valg/konsevens-eventyrspill, som jeg var bombesikker på at dette skulle være.

 

Samtidig må man jo anmelde det slik det er "meant to be played" også. Selv om en lettere vanskelighetsgrad gjør det mulig å fullføre spillet er det jo ikke slik utviklerne ville det. Så det er en vanskelig vurdering. Når det er sagt så er ikke spillet noe moro på lettere difficulty heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har sett veldig frem til dette spillet, si du er en sadist som liker å forsøke om og om igjen, ville du klassifisert dette spillet noe bedre da? For da kjøper jeg det... tror jeg kjøper det uansett for anmeldelsen din gir meg følelsen av at det kan gå opp eller ned avhengig av personlig smak og mistenker i dette tilfelle at min smak kan dra det litt opp. Bra anmeldelse!

Lenke til kommentar
Samtidig må man jo anmelde det slik det er "meant to be played" også. Selv om en lettere vanskelighetsgrad gjør det mulig å fullføre spillet er det jo ikke slik utviklerne ville det. Så det er en vanskelig vurdering. Når det er sagt så er ikke spillet noe moro på lettere difficulty heller.

 

 

Nei, jeg kritiserte absolutt ikke at du spilte det på den opprinnelige vanskelighetsgraden, men tror mange hadde et bittelite håp om at patchen skjulte mange av svakhetene til spillet. Derfor ble i alle fall jeg litt usikker på om jeg skulle legge 100% vekt på anmeldelsen. Føler det er lettere når du sier du har prøvd også med patchen, og bekreftet min mistanke om at det ikke ble noe morsommere i det hele tatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Kom det ikke en patch/fix som skulle gjøre spillet litt mindre frustrerende?

Helt riktig, jeg spilte både med og uten patch-vanskelighet. Skriver i artikkelen at jeg skrudde ned vanskeligheten. Det gjorde ikke opplevelsen noe mer moro dessverre, da den senkede vanskelighetsgraden bare bidro til å avsløre hvor repetitivt gameplayet var. Spillet har fundamentale problemer som ikke løses av å skru ned difficulty.

 

Dessverre, for jeg gikk inn med store forhåpninger. Spesielt pga hvor bra spillet høres og ser ut.

 

Håper det svarer på spørsmålet! Har du spilt det?

Har ikke testet spillet nei, men grafikken ser jo helt awesome ut!!

Tenkte å teste det men tror kanskje jeg venter på et salg. ;-)

Endret av hitman47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...