Gå til innhold

GUIDE: La Internett-robotene gjøre det slitsomme arbeidet for deg (Ekstra)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

IFTTT er fantastisk. Har vært en ivrig bruker siden 2012 og den blir bare bedre og bedre.

 

Eneste jeg savner er en "advanced mode", som kunne sette sammen enda mer komplekse oppskrifter, kanskje basert på flere kilder og/eller unntak osv. Men styrken til IFTTT er nok nettopp at det er forholdsvis lett å ta i bruk.

Lenke til kommentar

Er jo i grunn en bra idé, men etter å ha lest dette her så er det ingen av eksemplene her som hadde vært i nærheten av nyttig for meg. Dvs. jeg ville bare kaste bort mer tid om jeg skulle bruke IFTTT :)

 

Du kan jo alltids finne på noen selv...? Personlig synes jeg f.eks automatisk kopi av bilder fra Facebook er ganske greit. Og det koster meg ikke et sekund å bruke.

 

"Oi, enda en måte å få flere ting jeg må sjekke i løpet av dagen!"

 

Er det ingen måte å få færre ting jeg må kontrollere? ;)

 

Poenget med IFTTT for meg er nettopp å slippe å gjøre for mye manuelt eller samme ting flere steder (f.eks bytte profilbilde). Så IFTTT kan brukes til å lettere samle info, så du slipper å sjekke mange steder manuelt. Eller du kan sette opp oppgaver som gjør ting for deg. Færre ting å kontrollere er mye av ideen bak IFTTT.

 

Sammen med de riktige appene kan det være et ganske nyttig verktøy. Og mye av det er bare morsomt/geeky. F.eks at lyset blinker når favorittlaget ditt scorer mål. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...