Gå til innhold

Ubisoft gir opp «voksenspill» på Wii U


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er bra synes jeg. Det er vel ingen som kjøper en Wii U for å spille slike spill. Få ut gøyale spill i samme stil som dem nye Rayman spillene og salget vil nok ta seg opp.

 

Wii U spill må ha fokus på at alle kan spille og at det skal være gøy og pur spill glede. Det er ihvertfall ord jeg tenker på når jeg hører ordet Nintendo.

Endret av LarZen
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er selv ikke forundra over at WiiUs voksne publikum heller kjøper sine voksenspill når de kommer ut først til andre konsoller, eventuelt til redusert pris på andre konsoller når de når WiiU. Og nå etterhvert at de også foretrekker PS4/XboxOne-versjoner.

 

Spillselskap bør slutte å tenke at WiiU er eneste konsoll til gamere, jeg våger meg på at de fleste som har en WiiU har minst en annen konsoll også.

Lenke til kommentar

Kanskje ikke så rart. Kan ikke se for meg at det er mange som har Wii U og bruker den til å spille slike spill. Nintendo sine egne titler er og blir eneste grunn til å bry seg med Nintendos konsoller. (og slik har det for så vidt vært fra og med N64-generasjonen)

De aller fleste har nok enten PS3 eller Xbox360 i tillegg, eller foretrekker å spille andre spill på PC i stedet.

Lenke til kommentar

like greit.
jeg bruker min WiiU til å spille bra spill, ikke såkalte aaa+ spill som for det meste suger.
xBONE og ps4 klarer jeg meg fint uten, ingen spill på de konsollene som frister som jeg ikke kan spille på pc uansett.

WiiU er den eneste konsollen som blir brukt i mitt hus da MK8, SM3dW og Rayman Legends er 3 helt fantastiske spill (xbox360 har ikke vært på siden i fjor tror jeg, og ps3en blir kun brukt til bluray spiller)

synd nintendo sin konsoll ikke selger, da dette er den beste av de 3 nye konsollene som er utgitt.
det fokuset dagen unge har ang. spill er helt tragisk.
det at grafikk og hardware specs = best spill/konsoll er for meg helt absurd, sikkert derfor jeg gleder meg til fargerike Zelda WiiU, Hyrule Warriors, Super Smash Bros WiiU og Bayonetta 2

for non-WiiU spillere, kos dere med de gråbrune korridor fpsene dere liker, samt drittsnakke folk over voice-chat når ting ikke går deres vei.

jeg derrimot skal storkose meg i nintendo sin fargerike verden

-Vitani

 

Edit: skrivefeil

Endret av Vitani
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Klarer meg forsåvidt uten partyspill, men jeg må innrømme at det aldri ville falt meg inn å kjøpe noe som Watch Dogs til Wii U. Har forsåvidt ikke kjøpt Watch Dogs til noen plattformer (venter på Steam-salg), men jeg må vedgå at jeg bruker Wii U bare til spill som kun finnes på Wii U. Blir fort sånn med Nintendo-plattformer.

Lenke til kommentar

Problemet er at spella dems ikke nødvendigvis har masse-appell, men likevel er produsert som om alle skulle like dem. Hjelper ikke å lirke aldersgrensa ned om en ikke lager noe alle vil ha og i tillegg får dårlig kritkk på mye av det. Asscreed var grei serie det, men dem har lagd 7 eller 8 stk av dem nå.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...