Gå til innhold

PODKAST: Retro Crew - Sesong 5, episode 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tomb Raider-spillene har etter min mening aldri vært bra. Klønete kontroller, forvirrende og obskure gåter og lite engasjerende historie. Rebooten av serien fra 2013 var derimot fantastisk, og jeg håper virkelig at Crystal Dynamics utelukkende fortsetter i denne retningen. Gleder meg til Rise of the Tomb Raider.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tomb Raider-spillene har etter min mening aldri vært bra. Klønete kontroller, forvirrende og obskure gåter og lite engasjerende historie. Rebooten av serien fra 2013 var derimot fantastisk, og jeg håper virkelig at Crystal Dynamics utelukkende fortsetter i denne retningen. Gleder meg til Rise of the Tomb Raider.

 

Spillene var aldri perfekte, helt enig der, men betydningen de har hatt for spill generelt har vært enorm.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har alltid hatt et spesielt forhold til tomb raider. Synes stemningen er helt fantastisk, veldig forskjellig fra hva man skulle forvente. Tomb raider 1-4 har mer med ICO å gjøre, enn den smått smakløse voldsfesten som er i den nye rebooten.

 

Dog var det først for noen få år siden jeg virkelig greide å sette pris på de opprinnelige spillene. Før ødela vanskelighetsgraden, mens nå fatter jeg ikke helt hva som var så vanskelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...