Gå til innhold

Verdens største PC-produsent selger flere telefoner enn PC-er


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ikke rart det når dem har kuttet alt som heter kvalitet i sine pcer for å øke fortjeneste. Problemet er at folk har latt seg lure en gang nå og neste runde går dem dukken.

 

Hatt lenovo W i alle år, W540 blir min siste, makan til søppel skal du lete lenger etter. Har en W540 til 30k som jeg ikke bruker..... bruker W520 isteden for....

Endret av Henrik2k
  • Liker 2
Lenke til kommentar

ikke rart det når dem har kuttet alt som heter kvalitet i sine pcer for å øke fortjeneste. Problemet er at folk har latt seg lure en gang nå og neste runde går dem dukken.

 

Hatt lenovo W i alle år, W540 blir min siste, makan til søppel skal du lete lenger etter. Har en W540 til 30k som jeg ikke bruker..... bruker W520 isteden for....

Eg styrte unna dei siste lenovo pcane då eg såg dei hadde fjerna trackpoint knappane. "chiclet" tastatur er og skuffande. Men skaffa meg ein t420s i staden for og den får duge ei god stund (Savner ein god ips skjerm som dei nyaste modellane har).

Lenke til kommentar

ikke rart det når dem har kuttet alt som heter kvalitet i sine pcer for å øke fortjeneste. Problemet er at folk har latt seg lure en gang nå og neste runde går dem dukken.

 

Hatt lenovo W i alle år, W540 blir min siste, makan til søppel skal du lete lenger etter. Har en W540 til 30k som jeg ikke bruker..... bruker W520 isteden for....

 

Har ingen erfaring med W-serien, så kan ikke uttale meg om kvalitetsfølelse der, men har selv sverget til T og X serie siden jeg begynte på grunnkurs og kjenner meg ikke igjen i dine erfaringer, anskaffet meg en T420s for noen uker siden med i5 og den er god som gull og den fantastiske byggekvaliteten er der ??

Lenke til kommentar

 

ikke rart det når dem har kuttet alt som heter kvalitet i sine pcer for å øke fortjeneste. Problemet er at folk har latt seg lure en gang nå og neste runde går dem dukken.

 

Hatt lenovo W i alle år, W540 blir min siste, makan til søppel skal du lete lenger etter. Har en W540 til 30k som jeg ikke bruker..... bruker W520 isteden for....

Har ingen erfaring med W-serien, så kan ikke uttale meg om kvalitetsfølelse der, men har selv sverget til T og X serie siden jeg begynte på grunnkurs og kjenner meg ikke igjen i dine erfaringer, anskaffet meg en T420s for noen uker siden med i5 og den er god som gull og den fantastiske byggekvaliteten er der ??

 

T420 er en fantastisk maskin. T440 derimot, nyeste generasjon har fått "nytt" skall og alt som heter MIL-spec og slikt er borte. Lenovo sine bærbare er nå ca like robuste som acer og asus...... de litt eldre modellene er gull. Ikke kvitt deg med T420 din :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...