Gå til innhold

Datoen er spikret for neste World of Warcraft-utvidelse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gleder meg som bare det. Blir deilig å få nytt content å utforske, samt hele stemningen i denne ekspansjonspakken virker mye bedre enn i MoP. Cinematicen og gjennomgangen av innholdet i pakken var det ingenting å si på, men... Det sure eplet her er dessverre release datoen. 13. November vil si at vi da har ytterlige 3 måneder forran oss med samme content. Syns det blir for dumt. I guildet mitt hadde vi forventet en sen September elller tidlig Oktober release.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Absolutt. Har aldri likt Garrosh bedre enn det øyeblikket han tar av seg hetten. SO EXPRESSIVE!

GROMMASH er i videoen og ikke garrosh. GROMMASH er faren til garrosh og i dagens tidslinje er han død. Siden Warlords of Draenor tar oss "tilbake i tid" er han og mange av de andre gamle orkene i live.

Joda, men det var Garrosh som dro av seg hetta helt på slutten, som Efreeti også sa.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Absolutt. Har aldri likt Garrosh bedre enn det øyeblikket han tar av seg hetten. SO EXPRESSIVE!

GROMMASH er i videoen og ikke garrosh. GROMMASH er faren til garrosh og i dagens tidslinje er han død. Siden Warlords of Draenor tar oss "tilbake i tid" er han og mange av de andre gamle orkene i live.

 

 

Tror du har misforstått litt av historien da:

 

Garrosh drar nemlig tilbake i tid, og skaper en alternativ tidslinje (les War Crimes). Grommash drakk egentlig blodet til Mannoroth, men i cinematicen har Garrosh overtalt ham til å ikke drikke blodet, dermed bindes ikke orkene til The Burning Legion, og kan gjøre hva de vil. ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg gleder meg som bare det. Blir deilig å få nytt content å utforske, samt hele stemningen i denne ekspansjonspakken virker mye bedre enn i MoP. Cinematicen og gjennomgangen av innholdet i pakken var det ingenting å si på, men... Det sure eplet her er dessverre release datoen. 13. November vil si at vi da har ytterlige 3 måneder forran oss med samme content. Syns det blir for dumt. I guildet mitt hadde vi forventet en sen September elller tidlig Oktober release.

 

Hmm... Var da merkelig å sikte på september oktober? Ja, det hadde vært bra, men generell konsensus har vel heller vært en desember release, noe som dermed gjør en November release ikke så halv-gæren! Du vil jo også få pre-patch 6.0 som sikkert kommer til å legge til noe ekstra slik at ventetida ikke blir fult så lang.

Lenke til kommentar

Hmm... Var da merkelig å sikte på september oktober? Ja, det hadde vært bra, men generell konsensus har vel heller vært en desember release, noe som dermed gjør en November release ikke så halv-gæren! Du vil jo også få pre-patch 6.0 som sikkert kommer til å legge til noe ekstra slik at ventetida ikke blir fult så lang.

 

De sa vel før release datoen ble annonsert at expansjonspakken skulle være spillbar før eller på 20. desember., så en Desember-release var aldri satt i stein. Når de også har annonsert at de skal ha en stor feiring av 10-årsjubileet syns jeg det er merkelig å ha release så få dager før den eventen starter. I tillegg så er jo Blizzcon helga før, som gjør denne eventen rimelig kjip. Hadde de hatt release av WoD før Blizzcon kunne de ha snakket om veien videre, nye raids osv der.

 

Det ryktes om at ekspansjonspakken hadde en tidligere release date, men pga nedbemmaning hos Blizzard måtte de pushe release daten.

Lenke til kommentar

 

"Warlords of Draenor er den første tilleggspakken i World of Warcrafts historie som ikke legger til en ny spillbar rase"

 

Wrath of the Lich King hadde vel heller ingen ny spelbar rase, for å vere flisespikkar.

 

Death Knight^^

Death Knight er en klasse, ikke en rase :).

 

Men MoP er vel den første som ikke legger til noe som helst av klasser eller raser.

Lenke til kommentar

 

 

 

Absolutt. Har aldri likt Garrosh bedre enn det øyeblikket han tar av seg hetten. SO EXPRESSIVE!

GROMMASH er i videoen og ikke garrosh. GROMMASH er faren til garrosh og i dagens tidslinje er han død. Siden Warlords of Draenor tar oss "tilbake i tid" er han og mange av de andre gamle orkene i live.

Tror du har misforstått litt av historien da:

 

Garrosh drar nemlig tilbake i tid, og skaper en alternativ tidslinje (les War Crimes). Grommash drakk egentlig blodet til Mannoroth, men i cinematicen har Garrosh overtalt ham til å ikke drikke blodet, dermed bindes ikke orkene til The Burning Legion, og kan gjøre hva de vil. ;)

Ja stemmer. Tenkte ikke over det jeg. Beklager.

Lenke til kommentar

 

 

"Warlords of Draenor er den første tilleggspakken i World of Warcrafts historie som ikke legger til en ny spillbar rase"

 

Wrath of the Lich King hadde vel heller ingen ny spelbar rase, for å vere flisespikkar.

 

Death Knight^^

Death Knight er en klasse, ikke en rase :).

 

Men MoP er vel den første som ikke legger til noe som helst av klasser eller raser.

Vet, en hero class^^ Poenget var nok at vi har fått noe nytt å spille med hver gang, men nå får vi ikke det...

Lenke til kommentar

 

 

 

Absolutt. Har aldri likt Garrosh bedre enn det øyeblikket han tar av seg hetten. SO EXPRESSIVE!

GROMMASH er i videoen og ikke garrosh. GROMMASH er faren til garrosh og i dagens tidslinje er han død. Siden Warlords of Draenor tar oss "tilbake i tid" er han og mange av de andre gamle orkene i live.

Tror du har misforstått litt av historien da:

 

Garrosh drar nemlig tilbake i tid, og skaper en alternativ tidslinje (les War Crimes). Grommash drakk egentlig blodet til Mannoroth, men i cinematicen har Garrosh overtalt ham til å ikke drikke blodet, dermed bindes ikke orkene til The Burning Legion, og kan gjøre hva de vil. ;)

Ja stemmer. Tenkte ikke over det jeg. Beklager.

 

Hihi

Lenke til kommentar

 

 

 

"Warlords of Draenor er den første tilleggspakken i World of Warcrafts historie som ikke legger til en ny spillbar rase"

 

Wrath of the Lich King hadde vel heller ingen ny spelbar rase, for å vere flisespikkar.

 

Death Knight^^

Death Knight er en klasse, ikke en rase :).

 

Men MoP er vel den første som ikke legger til noe som helst av klasser eller raser.

Vet, en hero class^^ Poenget var nok at vi har fått noe nytt å spille med hver gang, men nå får vi ikke det...

Unskyld meg, men for et rør!

 

Først og fremst sier journalisten "rase eller klasse". Altså i WOTLK la de til en klasse, Death Knight". I MoP la de jo til både en rase og en klasse, Pandaren Monk..

 

Med andre ord, journalisten har her helt rett i sin påstand, og den er ganske interessant. Vil Blizzard levere nok til å holde på folks interesse, uten at de legger til verken noen ny rase eller klasse.

 

Jeg tror ja.

 

Det jeg faktisk frykter mest i denne expansion er at de har ødelagt avatarene fullstendig, spesielt female gnome og human. Gnomedamer ser jo ut som de har fått en ansiktsløftning i Andeby, og menneskedamene ser jo ut som de har fått fjernet all personlighet og fått ansikt til uskyldige 12 åringer. Lover ikke godt, men jeg håper jeg bare har sett de dårlige variantene foreløpig, og at de beholder de grunnleggende uttrykkene rasene allerede har i dag.

 

Uansett, jeg gleder meg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Unskyld meg, men for et rør!

 

Først og fremst sier journalisten "rase eller klasse". Altså i WOTLK la de til en klasse, Death Knight". I MoP la de jo til både en rase og en klasse, Pandaren Monk..

 

Med andre ord, journalisten har her helt rett i sin påstand, og den er ganske interessant. Vil Blizzard levere nok til å holde på folks interesse, uten at de legger til verken noen ny rase eller klasse.

 

Journalisten har redigert posten sidan då eg var pirkete ;) Men ja, det var nok poenget han ville fram til.

 

Eg var ganske overraska sjølv under Blizzcon i fjor, då dei "gløymde" å annonsere kva den nye rasa eller klassa ville bli. Eg såg ikkje heilt vitsen i å prøve expansionen om der ikkje var noko nytt, men når eg tenkte meg om so har det aldri vore dei nye rasene eller klassene som har interresert meg mest i tidlegare expansions.

Endret av slish
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...