Gå til innhold

PODKAST: Rad Crew - Sesong 8, episode 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

R.I.P. Robin Williams - en av samtidens virkelig store, karismatiske skuespillere. En film han ofte blir glemt for, er b-filmen "What dreams may come," vet ikke om den noen gang er gitt ut på det norske markedet. Kanskje den beste portretteringen av en sørgende far og ektemann ever. Og et glimrende plot, i min mening, med en flott gjesteopptreden av Max Von Sydow.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

R.I.P. Robin Williams - en av samtidens virkelig store, karismatiske skuespillere. En film han ofte blir glemt for, er b-filmen "What dreams may come," vet ikke om den noen gang er gitt ut på det norske markedet. Kanskje den beste portretteringen av en sørgende far og ektemann ever. Og et glimrende plot, i min mening, med en flott gjesteopptreden av Max Von Sydow.

 

Kunne ikke vært mer enig :)

Lenke til kommentar

Han minner meg om gammeldags komedie fra 70 tallet til starten av 90 tallet, hvor halvveis eller på slutten av showet så kom det en trist tale/budskap.

Nå er det bare humor hele veien, og de vanlige (store) komedie showene har ingen seriøse stunder.

Alt føles bare så desperat ut, når det ikke er en seriøs scene med sympati eller bare en pause fra den der jævla latterboksen i bakgrunnen.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...