Gå til innhold

Se 17 minutter fra vakre Metal Gear Solid V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gah, jeg må slutte og se alle disse klippene, så mye gameplay avslørt :p

med tanke på att de skipper det meste av dialog og att selve spillet er 100 ganger større enn MGS Ground Zeroes så tror jeg neppe mye er avslørt frem til nå, men sliter med det samme siden jeg bare får mer og mer problem med å klare å vente på selve spillet, håper bare vi ikke må vente til 2016 før vi ser spillet i butikkhyllene...

 

Bryr meg og lite om att spillet ikke er eksklusivt til konsoll lengre, da gode salgstall oftest gir spillselskapet mer motivasjon til å lage en oppfølger og att de fortsetter å oppdatere eksisterende spill med stabilitetsoppdateringer/forbedringer regelmessig....

 

liker og att ai tilpasser seg viss du gjenspiller oppdraga som feks tar på seg hjelm viss man har tendens til headshots osv

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Tror Hideo og teamet vet at dette spillet er bra, derfor han sier ting som at GTA 5 er mye bedre en hans eget spill.

For da vet han at han kommer til og få mega støtte når spillet slippes ut,

og han virker ikke som en total douchebag haha.

 

Well played Kojima... well played-

 

Han har allerede begynt og bli kjent med Hollywood og Franske film mestere etter at han har slikket dem opp etter ryggen, håper bare han ikke blir så stor at han slutter og lage Metal Gear :p

 

Og liker ikke at han bruker kjente folk som Snake, David Hayter er Snake.

jeg må bare lukke øynene og tenke, det er Big Boss ikke Vanlige Snake XP.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...