Gå til innhold

Hva betyr Huaweis mystiske pressebilde?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Ser mer ut som en sort mobil med påslått skjerm vendt ned som løftes litt opp fra en sort bordplate enn et syv-tall.

 

Men det er kanskje bare meg.

Det jeg og syns. Du ser på en måte hjørnet på telefonen

 

Nettopp. Og selvsagt, mest sannsynlig er det gjort slik for at det skal se ut som et syv-tall, men det er mye mer enn et syv-tall i bildet.

 

Mest sannsynlig er det selve mobiltelefonen som er nyheten som er avbildet her.

 

EDIT: Er det jeg som var blind ved første gjennomlesning, eller har de endret litt på artikkelen? For nå står det at det er konturene av en mobiltelefon man ser. Kan jeg ha vært så blind?

Endret av Molekylet
Lenke til kommentar

 

 

 

Ser mer ut som en sort mobil med påslått skjerm vendt ned som løftes litt opp fra en sort bordplate enn et syv-tall.

 

Men det er kanskje bare meg.

Det jeg og syns. Du ser på en måte hjørnet på telefonen

Nettopp. Og selvsagt, mest sannsynlig er det gjort slik for at det skal se ut som et syv-tall, men det er mye mer enn et syv-tall i bildet.

 

Mest sannsynlig er det selve mobiltelefonen som er nyheten som er avbildet her.

 

EDIT: Er det jeg som var blind ved første gjennomlesning, eller har de endret litt på artikkelen? For nå står det at det er konturene av en mobiltelefon man ser. Kan jeg ha vært så blind?

Hei!

 

Vi har ikke endret på artikkelen, men ganske riktig ? som du presiserte ? er det nok både en avbildning av den nye telefonen og et klart budskap vi ser på bildet.

 

Takk for at du engasjerer deg,

 

? Torstein

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...