Gå til innhold

Microsofts nye billigmobil har ikke Windows


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan vel ikkje vera mange som er interesserte i sånne mobilar? Det er jo som å gå minst 15,år attende i tid!

Du glemmer hvor stor del av verden som er fattige, steder som ikke har tilgang til strøm 24/7 og som overhodet ikke har mobildata eller behov for fjasboka eller lignende.

 

"Vanlige" telefoner selger fortsatt godt svært mange steder i verden.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

 

Kan vel ikkje vera mange som er interesserte i sånne mobilar? Det er jo som å gå minst 15,år attende i tid!

Du glemmer hvor stor del av verden som er fattige, steder som ikke har tilgang til strøm 24/7 og som overhodet ikke har mobildata eller behov for fjasboka eller lignende.

 

"Vanlige" telefoner selger fortsatt godt svært mange steder i verden.

Eg er heilt enig med deg i det når det gjeld fattige land rundt om i verda, men her i landet vil det ikkje bli salgssuksess. Ikkje eingong mi gamle mor på 80 ville hatt ein slik mobil

Lenke til kommentar

 

 

Kan vel ikkje vera mange som er interesserte i sånne mobilar? Det er jo som å gå minst 15,år attende i tid!

Du glemmer hvor stor del av verden som er fattige, steder som ikke har tilgang til strøm 24/7 og som overhodet ikke har mobildata eller behov for fjasboka eller lignende.

 

"Vanlige" telefoner selger fortsatt godt svært mange steder i verden.

Eg er heilt enig med deg i det når det gjeld fattige land rundt om i verda, men her i landet vil det ikkje bli salgssuksess. Ikkje eingong mi gamle mor på 80 ville hatt ein slik mobil

 

Farmor kunne faktisk tenkt seg en slik, i og med at ho bare ringer ut og mottar samtaler. Husker jeg ikke feil står "dumme" telefoner for hele 45 % av all verdens mobilsalg tidlig dette året.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Kan vel ikkje vera mange som er interesserte i sånne mobilar? Det er jo som å gå minst 15,år attende i tid!

Du glemmer hvor stor del av verden som er fattige, steder som ikke har tilgang til strøm 24/7 og som overhodet ikke har mobildata eller behov for fjasboka eller lignende.

 

"Vanlige" telefoner selger fortsatt godt svært mange steder i verden.

Eg er heilt enig med deg i det når det gjeld fattige land rundt om i verda, men her i landet vil det ikkje bli salgssuksess. Ikkje eingong mi gamle mor på 80 ville hatt ein slik mobil

Alle tantene mine, og min mor foretrekker dumme telefoner. De har behov for ringing, og blir bare forvirret av valgmuligheter på en smarttelefon. De har derimot ymse tablets og slikt, som er en god passform for den kommende eldre generasjon.

 

Og på festival har jeg sett mange som har brukt slike telefoner. Antar det er midlertidig bruk, så de slipper å være redd for å rote de bort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er mange som har sånne telefoner som "reservetelefon" med tvilling-sim i til når de skal på byen, fjellet eller hva det nå måtte være.

 

Er det som interesserer meg med mobiler som dette, har ingen trang for å ha med den store Note 3 mobilen min når jeg eventuelt skal ut eller på tur og da er det greit med fullt funksjonerende små mobiler som dette.

Lenke til kommentar

 

Er mange som har sånne telefoner som "reservetelefon" med tvilling-sim i til når de skal på byen, fjellet eller hva det nå måtte være.

 

Er det som interesserer meg med mobiler som dette, har ingen trang for å ha med den store Note 3 mobilen min når jeg eventuelt skal ut eller på tur og da er det greit med fullt funksjonerende små mobiler som dette.

Samt at batteritiden holder fjellturen, teltturen og lenger. Og jeg vil påså opplevelsen blir bedre uten å ha med "smarte" dingser til enhver tid.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...