Gå til innhold

Har du oversett disse appene? (Ekstra)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var ett innlegg for en eller 2 uker siden hvor journalisten langet ut mot WP. Noe jeg ikke vil være med på å sponse. Windows Phone er en underdog i mobil verdenen å må behandles som det. Det er grunnen til at jeg sa opp Ekstra medlemskapet.

Jeg sa at jeg liker denne artikkelen om "Metro" apper. Men siden jeg ikke lenger er Ekstra medlem så kan jeg ikke lese den. Men jeg vil heller ikke bli medlem igjen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det var ett innlegg for en eller 2 uker siden hvor journalisten langet ut mot WP. Noe jeg ikke vil være med på å sponse. Windows Phone er en underdog i mobil verdenen å må behandles som det. Det er grunnen til at jeg sa opp Ekstra medlemskapet.

Jeg sa at jeg liker denne artikkelen om "Metro" apper. Men siden jeg ikke lenger er Ekstra medlem så kan jeg ikke lese den. Men jeg vil heller ikke bli medlem igjen.

 

Hei, jeg kan ikke se at jeg har skrevet en sak om Windows Phone den site tiden. Om du mener jeg har skrevet noe som er feil i en av mine artikler kan du gjerne sende meg en e-post på anders [at] hardware.no. Da kan vi få ordnet opp i det.

Lenke til kommentar

Ja, for all del, stakkars MS må jo være fritatt for kritikk.

 

AtW

har jeg noen gang sakt at jeg er imot ytringsfrihet?

krever du kanskje at jeg skal betale for å fremme dine meninger å da kanskje?

jeg støtter det jeg vil støtte å nekter å gi til det jeg ikke støtter! sånn er det bare. lev med det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Ja, for all del, stakkars MS må jo være fritatt for kritikk.

 

AtW

har jeg noen gang sakt at jeg er imot ytringsfrihet?

krever du kanskje at jeg skal betale for å fremme dine meninger å da kanskje?

jeg støtter det jeg vil støtte å nekter å gi til det jeg ikke støtter! sånn er det bare. lev med det.

 

 

Ja, og jeg synes meningene dine er ufornuftige, bare lev med det. Du regner vel ikke med å slippe at folk sier noe imot meningene dine?

 

AtW

Lenke til kommentar

Tek.no nettverket har ved gjentatte anledninger skrevet feil om WP i sine tester av mobiltelefoner med OSet til tross for at de har fått beskjed i kommentarene om at det de skriver er feil, så har full forståelse for at folk ikke gidder å betale for hva de har å skrive om Microsoft sine plattformer.

 

Synest også det er merkelig at de plasserer denne artikkelen bak paywallen, men ikke andre artikler som omhandler anbefalinger av apper.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Ja, for all del, stakkars MS må jo være fritatt for kritikk.

 

AtW

har jeg noen gang sakt at jeg er imot ytringsfrihet?

krever du kanskje at jeg skal betale for å fremme dine meninger å da kanskje?

jeg støtter det jeg vil støtte å nekter å gi til det jeg ikke støtter! sånn er det bare. lev med det.

 

 

Ja, og jeg synes meningene dine er ufornuftige, bare lev med det. Du regner vel ikke med å slippe at folk sier noe imot meningene dine?

 

AtW

 

Du kan si så mye mot meg du bare vil. Jeg vil i så måte forsvare mine meninger. Men jeg kommer ikke til å betale deg for å spre dine meninger. Synes du det er leit at jeg ikke er ekstra medlem? Det er mitt valg som jeg står for.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Siden du trolig ikke kan lese ekstra artikkelen bør jeg nesten påpeke at det er to forskjellige forfattere :

 

Har du oversett disse appene (Hardware.no) : Anders Brattensborg Smedsrud

Nokia : Kunsten å gå på en smell (Amobil.no ): Finn Jarle Kvalheim

 

Det er med andre ord forskjellige meninger og vurderinger av de forskjellige markedene og duppedittene , sånn jeg ser det er dette sunt selv om man i noen tilfeller vil se en viss preferanse ovenfor noen produkter.

 

Nå er jeg ganske så neutral når det gjelder mobilverdenen og markedet generelt , har en viss preferanse for "underdog" produkter, men for meg personlig vektlegger jeg først og fremst pris / ytelse faktoren og så kommer selvsagt litt preferanser osv.

 

Det er litt synd du ikke fortsetter ekstra medlemskapet ditt , jeg har tilgang til artiklene og selv om de er av varierende kvalitet er det mye bra der også. Gir man tek.no nettverket litt tid vil dette trolig kun bli bedre og man slipper jo også unna reklamen uten at man må ta i bruk metoder som ødelegger for inntektsgrunnlaget for nettverket og lønning til de ansatte som skal skrive artikler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du kan si så mye mot meg du bare vil. Jeg vil i så måte forsvare mine meninger. Men jeg kommer ikke til å betale deg for å spre dine meninger. Synes du det er leit at jeg ikke er ekstra medlem? Det er mitt valg som jeg står for.

 

 

 

Du må gjerne stå for det så mye du vil, jeg synes det likefullt er dustete å si opp ett abonnement fordi noen skriver noe du er uenig med i en kronikk, og jeg synes ikke det er en særlig fornuftig mening at MS skal behandles snillere fordi de er en "underdog" Jeg har ikke krevd hverken betaling, eller hevdet jeg ikke kan leve med ditt valg, derimot er jeg uenig i dine meninger, og om jeg føler for deg kommer jeg til å argumentere for hvorfor, slik som i denne tråden.

 

AtW

Endret av Malvado
Quote Pyramide : Redusert til noe lesbart.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Siden du trolig ikke kan lese ekstra artikkelen bør jeg nesten påpeke at det er to forskjellige forfattere :

 

Har du oversett disse appene (Hardware.no) : Anders Brattensborg Smedsrud

Nokia : Kunsten å gå på en smell (Amobil.no ): Finn Jarle Kvalheim

 

Det er med andre ord forskjellige meninger og vurderinger av de forskjellige markedene og duppedittene , sånn jeg ser det er dette sunt selv om man i noen tilfeller vil se en viss preferanse ovenfor noen produkter.

 

Nå er jeg ganske så neutral når det gjelder mobilverdenen og markedet generelt , har en viss preferanse for "underdog" produkter, men for meg personlig vektlegger jeg først og fremst pris / ytelse faktoren og så kommer selvsagt litt preferanser osv.

 

Det er litt synd du ikke fortsetter ekstra medlemskapet ditt , jeg har tilgang til artiklene og selv om de er av varierende kvalitet er det mye bra der også. Gir man tek.no nettverket litt tid vil dette trolig kun bli bedre og man slipper jo også unna reklamen uten at man må ta i bruk metoder som ødelegger for inntektsgrunnlaget for nettverket og lønning til de ansatte som skal skrive artikler.

 

jeg har aldri sakt at disse sakene har noe med hverandre å gjøre. bare det at denne saken fra i dag gjør at jeg vurderte å bli abonnent igjen.

 

Du kan si så mye mot meg du bare vil. Jeg vil i så måte forsvare mine meninger. Men jeg kommer ikke til å betale deg for å spre dine meninger. Synes du det er leit at jeg ikke er ekstra medlem? Det er mitt valg som jeg står for.

 

 

 

Du må gjerne stå for det så mye du vil, jeg synes det likefullt er dustete å si opp ett abonnement fordi noen skriver noe du er uenig med i en kronikk, og jeg synes ikke det er en særlig fornuftig mening at MS skal behandles snillere fordi de er en "underdog" Jeg har ikke krevd hverken betaling, eller hevdet jeg ikke kan leve med ditt valg, derimot er jeg uenig i dine meninger, og om jeg føler for deg kommer jeg til å argumentere for hvorfor, slik som i denne tråden.

 

AtW

 

jeg har aldri sakt at man ikke kan kritisere Microsoft. det jer sier er at jeg ikke gidder å bruke pengene mine på å støtte det. så slutt å lat som du er så kul

Endret av jarsve
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...