Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 4 lanseres 3. september


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

5,7 tommers skjerm, QHD og SD805. Det høres jo unektelig flott ut men hva med musikk-kvalitet, kamera, batteri og ikke minst pris?

Uansett batteri så vil en slik skjerm spise batterikapasitet. LG G3 fikk marginalt større batteri og det er vel tvilsomt om Note 4 kommer med noe over drøye 3000 mAh så da er det best å oppgradere fra Android 4.4.4 til Android L asap

Gleder meg til å se flere specs

Lenke til kommentar

5,7 tommers skjerm, QHD og SD805. Det høres jo unektelig flott ut men hva med musikk-kvalitet, kamera, batteri og ikke minst pris?

Uansett batteri så vil en slik skjerm spise batterikapasitet. LG G3 fikk marginalt større batteri og det er vel tvilsomt om Note 4 kommer med noe over drøye 3000 mAh så da er det best å oppgradere fra Android 4.4.4 til Android L asap

Gleder meg til å se flere specs

 

Hæ? Note 3 hadde allerede 3200 mAh, såklart de vil ha over 3000, noe annet ville vært total failure ihvertfall.

 

Jeg er spent på å se hvilke designretning de tar, om det blir vanntett og klumpete som S5, eller tynn og kompakt i retning tablet S - med sistnevnte ser jeg problemer med å få inn stort batteri ihvertfall.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

 

 

5,7 tommers skjerm, QHD og SD805. Det høres jo unektelig flott ut men hva med musikk-kvalitet, kamera, batteri og ikke minst pris?

Uansett batteri så vil en slik skjerm spise batterikapasitet. LG G3 fikk marginalt større batteri og det er vel tvilsomt om Note 4 kommer med noe over drøye 3000 mAh så da er det best å oppgradere fra Android 4.4.4 til Android L asap

Gleder meg til å se flere specs

Hæ? Note 3 hadde allerede 3200 mAh, såklart de vil ha over 3000, noe annet ville vært total failure ihvertfall.

 

Jeg er spent på å se hvilke designretning de tar, om det blir vanntett og klumpete som S5, eller tynn og kompakt i retning tablet S - med sistnevnte ser jeg problemer med å få inn stort batteri ihvertfall.

Det jeg mener er at LG G3 ikke fikk nevneverdig større batterikapasitet i forhold til G2 og at jeg ikke tror Note 4 kommer til det heller. Vet den ligger over 3000 mAh men det blir nok ikke noe større da de nok kommer til å prioritere flatere telefon i stedet for større batteri. Derfor Android L

 

Skal bli interessant å se om Samsung kommer til å selge en oppgradert Note 3 også. De har jo gjort det med galaxy-modellene. Om det blir en del forskjell i pris hadde det vært et godt alternativ

Lenke til kommentar

5,7 tommers skjerm, QHD og SD805. Det høres jo unektelig flott ut men hva med musikk-kvalitet, kamera, batteri og ikke minst pris?

Uansett batteri så vil en slik skjerm spise batterikapasitet. LG G3 fikk marginalt større batteri og det er vel tvilsomt om Note 4 kommer med noe over drøye 3000 mAh så da er det best å oppgradere fra Android 4.4.4 til Android L asap

Gleder meg til å se flere specs

 

Fordelen med modellene til samsung er at man ikke trenger å bruke det begrensete batteriet som er med. Kjøp et dobbelt så stort batteri og bytt ut bakdekselet.

Lenke til kommentar

Problemet er at det ikke finnes en eneste utfordrer til Note-serien. Har Note 3 selv nå, og det er ingen telefoner som kan være alternativt når jeg skal ha ny telefon enn en Note 4.

 

Specs blir bra. Batteritid blir bra. Skjermen blir fantastisk. Dette er ting vi vet om Note 4 allerede.

 

Det som blir spennende er designet. Går de for noe forferdelig som det runde designet til S3 eller har de et tøffere og stiligere design som Note 3, rent silhouettmessig?

 

Ellers er jeg smålig spent på funksjoner ift S-Pen.

 

Ut over dette har jeg som alltid et håp om at de kan inkludere en screen-off klokke som på Nokia N9, med tap-to-wake funksjon. Klokke på avslått skjerm er jo perfekt med AMOLED, men aner ikke om det er et dyrt patent fra Nokia/MS eller hvordan det der funker.

Tap to wake er bare comfy å ha, men igjen aner jeg ikke om dette er stress/dyrt å inkludere.

Har litt håp dog, selv om det er veldig lite.

 

LG skal vel lansere en G3 Stylus versjon, men denne blir mer en Mega-variant eller Note 3 Neo-ish, med lav oppløsning og litt slikt såvidt jeg fikk med meg i farten. Tviler på det blir en toppsjikt-konkurrent for Note 4.

 

De snakket om ny formfaktor, men har lite tiltro til muligheten for at de har en kurvet skjerm over siden av telefonen for utvidet bruk. Selv om det unektelig hadde vært spennende.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...