Gå til innhold

Hauk Are (20) fikk lånetelefon med nakenbilder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg er eigentleg enig i at også kunden har eit ansvar for å (prøve å) slette opplysningar som dei ikkje vil at uvedkommende skal få tak i når dei skal levere inn mobiltelefonen.

Men Elkjøp burde sjølvsagt også ha rutine for å resette lånetelefonane når dei får dei tilbake (er det ingen av dei ansatte som trykker seg inn på telefonane for å sjekke at den fortsatt virker etter at den er innlevert?).

Lenke til kommentar

Akkurat samme skjedde med meg da jeg fikk lånetelefon av Elkjøp. Men da jeg sa fra om at det lå alt for mye rart på telefonen fikk jeg beskjed om at det var kundens ansvar å slette innhold.

 

Altså ja elkjøp wiper vanligvis telefonen, men virkelig hadde det vært så rart om det var kundens ansvar? Og hvem faen utveksler nakenbilder på en lånetelefon, jeg skjønner at noen er forbrukere men de må da klare å tenkte litt selv?

Lenke til kommentar

 

Akkurat samme skjedde med meg da jeg fikk lånetelefon av Elkjøp. Men da jeg sa fra om at det lå alt for mye rart på telefonen fikk jeg beskjed om at det var kundens ansvar å slette innhold.

 

Altså ja elkjøp wiper vanligvis telefonen, men virkelig hadde det vært så rart om det var kundens ansvar? Og hvem faen utveksler nakenbilder på en lånetelefon, jeg skjønner at noen er forbrukere men de må da klare å tenkte litt selv?

Jeg er enig med deg. Jeg passer selvfølgelig alltid på å wipe telefonen, og bruker jo ikke lånetelefon til noe særlig annet enn vanlig mobilbruk. Men litt ansvar bør nok Elkjøp ha, da mange kunder ikke er like smarte kanskje.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Akkurat samme skjedde med meg da jeg fikk lånetelefon av Elkjøp. Men da jeg sa fra om at det lå alt for mye rart på telefonen fikk jeg beskjed om at det var kundens ansvar å slette innhold.

Altså ja elkjøp wiper vanligvis telefonen, men virkelig hadde det vært så rart om det var kundens ansvar? Og hvem faen utveksler nakenbilder på en lånetelefon, jeg skjønner at noen er forbrukere men de må da klare å tenkte litt selv?

 

Jeg er enig med deg. Jeg passer selvfølgelig alltid på å wipe telefonen, og bruker jo ikke lånetelefon til noe særlig annet enn vanlig mobilbruk. Men litt ansvar bør nok Elkjøp ha, da mange kunder ikke er like smarte kanskje.

 

De tar jo ansvar for det :p

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...