Gå til innhold

iPhone-datoen er klar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Allstair:

Jeg tipper de enten beholder sin 5S eller kjøper den som er marginalt større. De som trenger større skjerm kjøper større skjerm (svekket syn eller av andre årsaker).

 

 

Den siste tiden har Apple fått kritikk, både fra aksjemarkedet og teknologiskribenter, for å ha vært for lite innovative når de har lansert sine oppdaterte iPhone-versjoner. SideniPhone 4 har Apple fulgt noenlunde den samme designfilosofien, men skal vi tro ryktene vil alt dette endre seg i år.

 

 

Er det "besserwisser" teknologiskribenter som bør bestemme hva kundene skal like? Såvidt jeg vet bør det være salgstallene som bestemmer suksessen og ikke hva en eller annen skribent måtte mene.
Synes designet siden iP4 har vært helt topp og det har vært mer enn nok designvariasjon mellom modellene i likhet med andre konkurenter som eks. Samsung.

iP4, 4S, 5 og 5S var alle vakre (har ikke sett 5C men liker ikke bildene). Dog iP6 kan se ut til å bli den første jeg vil mislike designmessig (likte heller ikke de før 4eren like fult) om jeg kun skal dømme ut i fra ryktebilder men aventer endelig dom til jeg holder den i hånden.

Endret av Theo343
  • Liker 2
Lenke til kommentar

@Theo343: Personlig synes jeg designen på iPhone 5S er helt prima, selv om den er litt liten for mine enorme hender. Men, leserne våre, investorer, og store deler av teknopressen har en tendens til å påpeke det hver gang de mener designen ikke endrer seg nok fra en generasjon til neste. For oss som skriver om dette er det spesielt for Apple- og Samsung-produkter, i kommentarfeltene rett etter lansering.

 

Dette gjelder i og for seg både størrelse og design. Noen er misfornøyde fordi et produkt vokser seg for stort, mens andre er misfornøyde fordi det ikke er stort nok. Dette er gjengs for nær sagt alle bærbare teknologiprodukter.

 

Formuleringen tar først og fremst utgangspunkt i at meningene er delte.

 

Designen på iPhone 6 er vanskelig å ta stilling til, siden vi ikke vet akkurat hvor ferdige dummie-ene på bildene vi har sett er, og hvilke små endringer Apple kan ha gjort før telefonene gikk i produksjon. En litt lei egenskap med denne typen prøvedukker er jo at de ofte ikke har i nærheten av like fin finish som det faktiske produktet.

Lenke til kommentar

Blir morsomt å se iphone brukerne som nå ler av de som går rundt med store androidtelefoner som snart selv vil ha store iphoner. :-D

 

Ja, fordi det er ikke mye forskjell mellom 5,5" og 4,7"?

Dette blir bra! Mye forskjell når det gjelder design, ikke like subtle som s3->s5 :) som forresten ligner på deres egne mini versjoner lol :p

Lenke til kommentar

Blir morsomt å se iphone brukerne som nå ler av de som går rundt med store androidtelefoner som snart selv vil ha store iphoner. :-D

Jeg utfordrer deg til å finne et konkret eksempel på nettopp dette.

 

iphone6-leak-sonny-dickson.300x169.jpg

Apple holder stort mediearrangement den 9. september, ifølge Re/Code.

 

iPhone-datoen er klar

Jeg ville ha satt en bindestrek foran denne overskriften, for sånn som du skriver det så trodde jeg at Apple hadde sendt ut invitasjon og ikke at det bare var et totalt løst rykte fra en nettside. Endret av Nimrad
Lenke til kommentar

@Theo343: Personlig synes jeg designen på iPhone 5S er helt prima, selv om den er litt liten for mine enorme hender. Men, leserne våre, investorer, og store deler av teknopressen har en tendens til å påpeke det hver gang de mener designen ikke endrer seg nok fra en generasjon til neste. For oss som skriver om dette er det spesielt for Apple- og Samsung-produkter, i kommentarfeltene rett etter lansering.

 

Dette gjelder i og for seg både størrelse og design. Noen er misfornøyde fordi et produkt vokser seg for stort, mens andre er misfornøyde fordi det ikke er stort nok. Dette er gjengs for nær sagt alle bærbare teknologiprodukter.

 

Formuleringen tar først og fremst utgangspunkt i at meningene er delte.

 

Designen på iPhone 6 er vanskelig å ta stilling til, siden vi ikke vet akkurat hvor ferdige dummie-ene på bildene vi har sett er, og hvilke små endringer Apple kan ha gjort før telefonene gikk i produksjon. En litt lei egenskap med denne typen prøvedukker er jo at de ofte ikke har i nærheten av like fin finish som det faktiske produktet.

:thumbup:

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...