Gå til innhold

Hotell ville bøtelegge gjester for negative Internett-anmeldelser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uten å ha sett ordlyden, så tipper jeg at dette virkelig var en spøk, om enn ikke særlig velformulert. Hotellannmeldelser skriver man jo ETTER at man har besøkt det og ikke har noe mer med det å gjøre, inkludert oppgjør. Det tror jeg hotellet også forstår.

 

Tvilsomt at dette var ment som en spøk. Nettavisens artikkel om dette inneholder en anmeldelse fra 2013 fra noen som faktisk ble truet med denne "klausulen".

 

Denne artikkelen inneholder ordlyden (som ikke er spesielt spøkefullt formulert) samt noen eksempler på hvordan de har svart på kritiske anmeldelser på nettet (sier ikke direkte noe om 'boten', men sier en del om hvordan disse forholder seg til kritikk generelt).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Som en eier av et firma som driver i servicenæringen kan jeg forstå at man blir oppgitt over dårlige anmeldelser. Hvis man har 100 gjester hvorav 99 er middels eller godt fornøyd og en er misfornøyd så er det mest sannsynlig at man sitter igjen med en dårlig anmeldelse og ingen positive...

 

Men en praksis der man bøtelegger negative anmeldelser er jo håpløs.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...