Gå til innhold

Feilmelding når jeg starter Sims 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Har sims 4 kommet i butikker i Norge nå?

Nei, men du kan forhåndsbestille spillet.

 

Jeg klarer komme meg inn på spillet men når det skal laste inn står det "Det skjedde en alvorlig feil under innlastningen.Det anbefales og starte programmet på nytt."

Jeg har krysset av sims hele tiden nå.

Men det kommer opp det samme hele tiden.

 

Hva skal jeg gjøre?

Har du prøvd å kjøre spillet som administrator?

Lenke til kommentar

 

Har sims 4 kommet i butikker i Norge nå?

Nei, men du kan forhåndsbestille spillet.

 

Jeg klarer komme meg inn på spillet men når det skal laste inn står det "Det skjedde en alvorlig feil under innlastningen.Det anbefales og starte programmet på nytt."

Jeg har krysset av sims hele tiden nå.

Men det kommer opp det samme hele tiden.

 

Hva skal jeg gjøre?

Har du prøvd å kjøre spillet som administrator?

 

Jeg spiller the sims 4 nå, lastet det ned for lenge siden via Origin. Koreansk ip er kult.

Lenke til kommentar

 

 

Har sims 4 kommet i butikker i Norge nå?

Nei, men du kan forhåndsbestille spillet.

 

Jeg klarer komme meg inn på spillet men når det skal laste inn står det "Det skjedde en alvorlig feil under innlastningen.Det anbefales og starte programmet på nytt."

Jeg har krysset av sims hele tiden nå.

Men det kommer opp det samme hele tiden.

 

Hva skal jeg gjøre?

Har du prøvd å kjøre spillet som administrator?

 

Jeg spiller the sims 4 nå, lastet det ned for lenge siden via Origin. Koreansk ip er kult.

 

Den var ikke dum. Kan man ikke bli banned fra Origin ved å bruke "falsk" IP-adresse?

Lenke til kommentar

 

 

 

Har sims 4 kommet i butikker i Norge nå?

Nei, men du kan forhåndsbestille spillet.

 

Jeg klarer komme meg inn på spillet men når det skal laste inn står det "Det skjedde en alvorlig feil under innlastningen.Det anbefales og starte programmet på nytt."

Jeg har krysset av sims hele tiden nå.

Men det kommer opp det samme hele tiden.

 

Hva skal jeg gjøre?

Har du prøvd å kjøre spillet som administrator?

 

Jeg spiller the sims 4 nå, lastet det ned for lenge siden via Origin. Koreansk ip er kult.

 

Den var ikke dum. Kan man ikke bli banned fra Origin ved å bruke "falsk" IP-adresse?

 

Leste fra Reddit tråden at EA sa at man ikke ble bannet. men er bare 24 timer igjen, så heller bare safe out, vil ikke anbefale noe jeg ikke vet så mye om.

Lenke til kommentar

 

Jeg spiller the sims 4 nå, lastet det ned for lenge siden via Origin. Koreansk ip er kult.

Hva syns du om det så langt,

er det noe nytt som er bra bortsett fra den forbedra Simskaperen?

 

Personlig så elsker jeg hvor bra alt fungerer og grafikken er kjempebra.

men det mangler mye ting som f.eks Bil,vaskemaskin(jepp 2014 og man må vaske bestikket i vasken)

 

Det er litt 50-50 mye bra men lite for og holde deg igang lenge. Og du kan ikke lenger spole like raskt som Sims 3-2 kun når du sover, som er en vanesak.

Men en ting er sikkert simmene er mye smartere og alle irritasjon momentene fra The sims serien er borte.

 

Er dette noe jeg anbefaler, Jeg vet faktisk ikke XP men en ting er sikkert dette kommer til og bli den beste Sims serien, de trenger bare legge til litt mer aktiviter. eller DLC som EA kaller det.

Lenke til kommentar

1 ting jeg ikke liker, når man skal reise til en annen tomt så må man bruke mobilen, og mobilen er liksom en liten meny, nesten som GTA 5, men jeg likte ikke at man ble instant teleportert til plassen, som gjør at biler i dette spillet er meningsløst, jeg likte og gå i bilen i The sims 2 også kjøre til arbeid,

Lenke til kommentar

Hva, ingen vaskemaskin,

det fulgte jo med alle de andre Sims spilla.

 

EA kommer vel med en DLC som heter "Hvitevarepakken" eller noe sånt. :p

 

Tror jeg venter til det kommer en ultimate edition og holder meg til Sims 2 for øyeblikket.

Nå begynner det og dukke opp ganske mye ting i spillet som jeg ikke har lagt merke til før.

Det virker litt mer interessant nå. det virker som det er mye hobby ting i spillet.

 

F- eks, jeg gikk rundt og plukket bær og sopp i skogen, plantet frøene i min egen hage, også høstet jeg inn når de var ferdig, og dette kunne brukes i oppskrifter for og gjøre maten bedre.

Du har 3 forkjellige talenter i mat nå

Miksing

Matlaging

Gourmematlaging

 

Er bare kokk så har ikke testet de andre, men begynner og se litt mer positivt på spillet.

Men anbefaler og sjekke anmeldelser først.

 

(edit) mye av klagene er fra folk som ikke har testet spillet, man føler at de har gjort sitt beste, er bare tanken at de har noen ting fjernet for og tjene på det som gjør meg litt irritert.

Kan man ikke spole frem med hastighet 3?

Jo men det det går ikke super fort, bare når du er på jobb og sover.

Litt vanskelig og forklare men, det er bare en vanesak.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Hvordan er det med loading og nabolag? Så en Review in progress på IGN, og det virker som om nabolaget er ekstremt lite? Er det bare fem hus? Og hvor irriterende er det egentlig å måtte loade nesten uansett hvor man drar? Dette er noe av det jeg er mest skeptisk til. Helt til "Større nabolag"-utvidelsen kommer, så klart. :p:roll:

 

Kan man for øvrig velge språk? I de to forrige var jeg tvunget til å spille på norsk. Hater sånt.

 

Sist, men ikke minst: Er det en online-store man kan kjøpe flere ting i? Spilte ikke de forrige så mye, men man kunne vel kjøpe nye ting der, som klær, møbler osv?

Lenke til kommentar

Det med nabolag vet jeg ikke, men så folk spille på Twitch, og førsteinntrykket var at det var åpent.

Eh, man kunne da vitterlig velge språk i både Sims 2 & 3 :)

Finnes nok garantert en butikk ja. Det er noe de tjener stort på. Kommer sikkert sånne stuffpacks også. Sjelden jeg er noe interessert i noen av dem.

Lenke til kommentar

Aner ikke hvordan det er med loading, men så bare at de måtte loade på IGN for å besøke naboen. ;)

 

Hvor velger man språk i Sims 3? Fant det aldri noe sted... :blush:

 

Stuffpacks interesserer meg sjelden, men det spørs hva som er i dem, og hvor mye man har fra før. Blir nok å handle inn litt her og der etterhvert som jeg ser det trengs. Gjør meg fint lite å betale litt nå og da for å få mer ting i spill jeg spiller mye. Sånn jeg ser det betaler jeg heller en hundrelapp eller to for å få ting i et spill jeg har spilt i 20+ timer fra før, enn det dobbelte for et spill jeg aldri har prøvd. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...