Gå til innhold

Nye toppmodeller fra Samsung


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Galaxy Prime/Alpha/F med 720p? Hadde egentlig regnet med at Samsung også ville klinke til med 1440p, og hvertfall ikke mindre enn 1080.

 

Tro meg, det er helt bortkastet. Sitter med en Xperia Ultra i hånda nå, som "bare" har 1080p fordelt utover hele 6.44". Det er helt umulig å skille pikslene. Høyere oppløsning enn 1080p på en mobil er intet annet enn bortkastet batteri og prosessorkraft.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Samsung Galaxy Note 4 kommer til å bli ett av verdens beste mobiler noensinne, har lest alt av ryktene som flyr i avisene om den nye Samsung modellen, og det ser ut tilat denne kommer jeg til å kjøpe umiddelbart :)


Hvis man skal stole på alt man leser om rykter, kommer man til å bli fryktelig skuffet.

 

 

En Galaxy Note (telefon) release har ALDRI skuffet meg og mange andre som har / eier en Galaxy Note phablet, og det kommer neppe til å bli noen skuffelser i fremtiden heller for oss.

 

Selv om mange av ryktene kanskje er litt på kanten, så blir jo aldri en ny release av telefonen noen skuffelser uansett om du skulle tro det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Hvor mange topmodeller har de egentlig?

1 ny vær måned?

De har en toppmodel hvert år av mobil. Akkurat som iPhone. De har også en toppmodel i året av phablet(note)

Ok, så de 35 forskjellige utgavene av topmodellene teller ikke?

Du tenker kanskje på ulike modeller med forskjellig minnestørrelse, og frekvensbånd slik som Apples telefoner også kommer med

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...