Gå til innhold

LG inn på NetComs bestselgerliste


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

Blir glad når jeg ser iPhone på topp!

Fleste parten av samfunnet skjønner at det ikke er billig plast og specs som telles, men brukeropplevelse og deilig dyrminum :)

De andre med Android får vel sitte nede i kjellern og flashe litt roms og roote eller hva dere fandroids gjør

Eller glede oss over muligheten til å ha med 128 GiB med multimedia på tur.

 

Edit: i tillegg til mine 7 HTC har jeg også en veldig fin iPhone 4S 64 GB, men dessverre har den ikke plass nok til all musikken min. Da er det godt å ha en solid M8. :)

Endret av Slettet-376f9
Lenke til kommentar

 

Blir glad når jeg ser iPhone på topp!

Fleste parten av samfunnet skjønner at det ikke er billig plast og specs som telles, men brukeropplevelse og deilig dyrminum :)

De andre med Android får vel sitte nede i kjellern og flashe litt roms og roote eller hva dere fandroids gjør

Eller glede oss over muligheten til å ha med 128 GiB med multimedia på tur.

Hvis du trenger 128GB med multimedia når du skal ut med familie/venner/bekjente, så foreslår jeg at du finner på noe annet
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Blir glad når jeg ser iPhone på topp!

Fleste parten av samfunnet skjønner at det ikke er billig plast og specs som telles, men brukeropplevelse og deilig dyrminum :)

De andre med Android får vel sitte nede i kjellern og flashe litt roms og roote eller hva dere fandroids gjør

 

...og du får sitte der i mørket å slite med iTunes og for lite minne. :-)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Blir glad når jeg ser iPhone på topp!

 

Det må vel være noe av det mest nitriste som finnes. Fatter ikke at folk kjøper disse overhypa og latterlig prisa telefonene, dem tror vel at dem må gjøre det for å være kul i gjengen samt sitte hele fuckings tiden rundt bord og lignende med trynet planta nedi skjermen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

 

 

Blir glad når jeg ser iPhone på topp!

 

Det må vel være noe av det mest nitriste som finnes. Fatter ikke at folk kjøper disse overhypa og latterlig prisa telefonene, dem tror vel at dem må gjøre det for å være kul i gjengen samt sitte hele fuckings tiden rundt bord og lignende med trynet planta nedi skjermen.

Så sinna. Tror det er du som tror du er "kul i gjengen", fordi du er så "opplyst" om mobiler LOL. Vi skjønner at dere vet mere om specs enn vanlig folk som ikke er nerder som dere, men trenger ikke vise det fram så mye :)

Lenke til kommentar

 

Så sinna. Tror det er du som tror du er "kul i gjengen", fordi du er så "opplyst" om mobiler LOL. Vi skjønner at dere vet mere om specs enn vanlig folk som ikke er nerder som dere, men trenger ikke vise det fram så mye :)

 

Driter loddrett i mobiler og status. Har en nesten 4 år gammel HTC og bryr meg døyten om specs.

Lenke til kommentar

Blir glad når jeg ser iPhone på topp!

Fleste parten av samfunnet skjønner at det ikke er billig plast og specs som telles, men brukeropplevelse og deilig dyrminum :)

De andre med Android får vel sitte nede i kjellern og flashe litt roms og roote eller hva dere fandroids gjør

 

da har du kansje ikke hørt om htc one m7/m8

Lenke til kommentar

Jeg må ha en ny mobil snart. Headset utgangen er skadet og jeg vet ikke om jeg vil sende den på reparasjon. Er en gammel S3.

 

Android, stort batteri, 5-5,5" skerm. minnekort, god høytaler.......

 

Hva vil dere anbefale?

 

Sony xperia z2. Vanntett, topp specs, stereo høyttalere, dritbra batteri(3200mAh), minnekort, android, premium build(aluminium og glass, ikke noe plastikk), veldig bra 20mp kamera og en herlig 5,2" skjerm.

Eneste minuset er at den har litt store rammer.

Lenke til kommentar

 

Jeg må ha en ny mobil snart. Headset utgangen er skadet og jeg vet ikke om jeg vil sende den på reparasjon. Er en gammel S3.

 

Android, stort batteri, 5-5,5" skerm. minnekort, god høytaler.......

 

Hva vil dere anbefale?

 

Sony xperia z2. Vanntett, topp specs, stereo høyttalere, dritbra batteri(3200mAh), minnekort, android, premium build(aluminium og glass, ikke noe plastikk), veldig bra 20mp kamera og en herlig 5,2" skjerm.

Eneste minuset er at den har litt store rammer.

Hei og takk for svar. Jeg har lagt merke til z2 fra Sony. Eneste som bekymrer meg er at man ikke kan skifte batteri. I s3-en min sitter det et 4500 mAh batteri som er herlig. Da naturligvis med nytt bakdeksel.

Lenke til kommentar

 

 

Blir glad når jeg ser iPhone på topp!

 

Det må vel være noe av det mest nitriste som finnes. Fatter ikke at folk kjøper disse overhypa og latterlig prisa telefonene, dem tror vel at dem må gjøre det for å være kul i gjengen samt sitte hele fuckings tiden rundt bord og lignende med trynet planta nedi skjermen.

Nå kan det sies om hovedkonkurrenten Galaxy S også. Man burde kanskje prøve en ting ut grundig før man kritiserer for mye. Når det gjelder iTunes, så vet brukere av iPhone at det er overflødig. Selv har jeg ikke brukt det på lenge siden all musikk ligger i skyen. Har eid de fleste toppmodellene til både Samsung og Apple de siste 4 årene og føler jeg kommer til å velge aluminium over plastikk nestegang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Blir glad når jeg ser iPhone på topp!

 

Det må vel være noe av det mest nitriste som finnes. Fatter ikke at folk kjøper disse overhypa og latterlig prisa telefonene, dem tror vel at dem må gjøre det for å være kul i gjengen samt sitte hele fuckings tiden rundt bord og lignende med trynet planta nedi skjermen.

Nå kan det sies om hovedkonkurrenten Galaxy S også. Man burde kanskje prøve en ting ut grundig før man kritiserer for mye. Når det gjelder iTunes, så vet brukere av iPhone at det er overflødig. Selv har jeg ikke brukt det på lenge siden all musikk ligger i skyen. Har eid de fleste toppmodellene til både Samsung og Apple de siste 4 årene og føler jeg kommer til å velge aluminium over plastikk nestegang.

Litt dumt hvis man skal synke til noe annet enn Apple enheter da ;) Hvorfor ikke bruke annen universal synk, slik som gmail for kontaktsynk, og google+ til bilder/video?

Lenke til kommentar

 

 

 

Blir glad når jeg ser iPhone på topp!

 

Det må vel være noe av det mest nitriste som finnes. Fatter ikke at folk kjøper disse overhypa og latterlig prisa telefonene, dem tror vel at dem må gjøre det for å være kul i gjengen samt sitte hele fuckings tiden rundt bord og lignende med trynet planta nedi skjermen.
Nå kan det sies om hovedkonkurrenten Galaxy S også. Man burde kanskje prøve en ting ut grundig før man kritiserer for mye. Når det gjelder iTunes, så vet brukere av iPhone at det er overflødig. Selv har jeg ikke brukt det på lenge siden all musikk ligger i skyen. Har eid de fleste toppmodellene til både Samsung og Apple de siste 4 årene og føler jeg kommer til å velge aluminium over plastikk nestegang.

Litt dumt hvis man skal synke til noe annet enn Apple enheter da ;) Hvorfor ikke bruke annen universal synk, slik som gmail for kontaktsynk, og google+ til bilder/video?

 

Hvor ofte bruker du kontaktsynk? Bytter du mobil så ofte at det er så viktig?

Ikke rart, android må jo erstattes hvert 3 måned pga lag xD

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Litt dumt hvis man skal synke til noe annet enn Apple enheter da ;) Hvorfor ikke bruke annen universal synk, slik som gmail for kontaktsynk, og google+ til bilder/video?

 

Googel er ikke veldig universal, så hvis du skal bruke forskjellige platformer er ikke Gmail eller Google+ særlig gode alternativer. Fungerer sikkert bra på Android og andre plattformer de støter, men er håpløst på plattformer de ikke støtter, og særlig konkurrerende plattformer de de går aktivt inn for å prøve å sabotere.

Endret av Quote
Fjernet siteringspyramide. Quote, mod.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123879

Hvor ofte bruker du kontaktsynk? Bytter du mobil så ofte at det er så viktig?

Ikke rart, android må jo erstattes hvert 3 måned pga lag xD

 

 

Det blir jo for dumt.

Google har laget et bedre operativsystem, enn Apple.

 

Apple på sin side, produserer sine egne enheter.

Google har Nexsus, som strengt talt er laget av andre produsenter.

 

Samsung sitter jo med den største markedsandelen hittil,

som igjen gjør at man ofte forbinder Samsung med Android.

 

Hvis du er på utkikk etter en mobil, hvor du ønsker stor frihet med mulighet for mer personlig konfigurering.

Er nok Android og foretrekke.

 

Er du derimot på utkikk etter en helt grei mobil, som ser flott ut.

Blir nok Apple valget.

 

Alt i alt:

Android er et mer avansert og åpent OS (operativsystem), enn iOS,

som i mange sine øyne betyr at det er bedre.

iOS er derimot fint for dem, som bruker telefonen til facebook, instagram, SMS og anrop,

og som samtidig vil ha en pen telefon.

 

PS:

Ettersom det finnes så mange forskjellige mobilprodusenter, som benytter Android OSet.

Vil det forekomme modeller, som også er "high-end" her.

Endret av Slettet+987123879
Fjernet siteringspyramide. Quote, mod.
Lenke til kommentar

 

 

 

Nå kan det sies om hovedkonkurrenten Galaxy S også. Man burde kanskje prøve en ting ut grundig før man kritiserer for mye. Når det gjelder iTunes, så vet brukere av iPhone at det er overflødig. Selv har jeg ikke brukt det på lenge siden all musikk ligger i skyen. Har eid de fleste toppmodellene til både Samsung og Apple de siste 4 årene og føler jeg kommer til å velge aluminium over plastikk nestegang.
Litt dumt hvis man skal synke til noe annet enn Apple enheter da ;) Hvorfor ikke bruke annen universal synk, slik som gmail for kontaktsynk, og google+ til bilder/video?

Hvor ofte bruker du kontaktsynk? Bytter du mobil så ofte at det er så viktig?

Ikke rart, android må jo erstattes hvert 3 måned pga lag xD

Litt dumt om du mister eller skader telefonen. Synes det er veldig greit å ha en sikkerhetskopi av blant annet kontakter jeg. Selvfølgelig kan man jo synke via Exchange også da, siden mange bruker corporate epost systemer. Og hvis du bytter telefon så er det utrulig deilig å bare legge inn kontoinformasjon å få alt over. :)

Endret av kenjako2
Lenke til kommentar

Jeg leser mye på forumet her. Å enhver tråd som omhandler Android modeller synes jeg oversvømmes av "feilmeldinger". Dette synes jeg ikke er så ille i WP (her klages det stort sett om manglende Apps :-P) og iPhone tråder.

 

Jeg har nå en MotoG (helt original) og jeg hadde tidligere en LG G2 (helt original). Jeg kan bare si at for min del er Android no forbanna makkverk. Ikke kan jeg spille over BT i bilen for plutselig spoler det i sanger. Apper fungerer alt fra strålende en dag til ikke i det hele tatt neste dag (bla Sumo, Facebook og Twitter de siste dagene). Plutselig lagger telefonene i 30-60 sek uten at det egentlig er no grunn for det. Nei greit nok at man kanskje har litt mer muligheter på Android, i så fall er det muligheter jeg ikke savner eller benytter meg av så i forbannelsen i sted bestilte jeg meg en Lumia 930 som jeg kan kose meg med til det kommer ny iPhone....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...