Gå til innhold

Datingnettside utførte sære eksperimenter på brukerne sine


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

Dating i seg selv er det farligste eksperimentet du kan delta i, med eller uten manipulering fra omgivelsene...

 

Edit: jeg vet om folk som har blitt så syke av dating at de har måttet gå sengs. Hos noen varte symptomene livet ut.

Endret av Slettet-376f9
Lenke til kommentar

Jeg er ikke enig.

 

I hvert fall ikke fullt og helt enig.

 

Mennesker er som Kinder-Egg.

 

For folk flest så er det ikke nok at skallet er søtt...,men at det man finner inni er av interesse.

 

Eller for å si det på en litt annen måte.

 

Mennesker er som Konfekt...

 

Noen er mer fristende enn andre...,men det er først når man har satt tennene i en at man kan si om man virkelig liker den...eller ikke.

 

 

At least that is how I feel about it.

 

 

PS...: Make-Up er for meg som kakepynt!

Noen tar helt av. (:-S)

Mens noen trenger ikke kakepynt...,for de er søte nok fra før. (;->)

 

Kanskje litt harsht å si,men Make-Up er også som å strø sukker på en skive sitron...

 

NB!...: Samme hvor mye sukker man strør på...så er sitronen like sur...!!!

 

Det er sukkeret som smaker søtt...!!!

 

Up to a point...

 

Etter det så smaker selv sukker surt.

 

As you all know...

 

Too much of a good thing is a bad thing...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nettstedet registrerte blant annet at fraværet av bilder førte til at samtalene mellom brukere både ble dypere, at folk svarte på de første meldingene som ble sendt hele 44 prosent oftere enn før og at kontaktinformasjon ble utvekslet mye hyppigere. Med andre ord fungerte tjenesten ganske enkelt bedre.

Syns dette avsnittet mangler en liten setning fra kilden som er ganske vesentlig:

Surveys of women who actually went on dates with men they contacted during the "blind date" period found that they reported having a good time regardless of how much more attractive they were than the men

Uten denne setningen så er det uklart hva som egentlig menes med at tjenesten fungerte bedre. For eierne kan jo mer trafikk generelt være bra, mens for brukerne kan tjenesten oppfattes som dårligere om de må på flere dates for å faktisk møte noen de liker.

 

Jeg er ikke enig.

I hvert fall ikke fullt og helt enig.

Mennesker er som Kinder-Egg.

For folk flest så er det ikke nok at skallet er søtt...,men at det man finner inni er av interesse.

 

Jeg tror du blander sammen betydningen av utseende i et ekteskap og betydningen av utseende for online dating.

Det sier seg i grunn litt selv at når man får en liste med 10-20 profilbilder som alle tilhører "noen som passer for deg" så velger folk flest de mest attraktive, og det har også denne undersøkelsen funnet.

Dette betyr ikke nødvendigvis at de mest attraktive er de man egentlig "passer best med" i det samme utvalget, noe de forsåvidt også fant i denne undersøkelsen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Nettstedet registrerte blant annet at fraværet av bilder førte til at samtalene mellom brukere både ble dypere, at folk svarte på de første meldingene som ble sendt hele 44 prosent oftere enn før og at kontaktinformasjon ble utvekslet mye hyppigere. Med andre ord fungerte tjenesten ganske enkelt bedre.

Syns dette avsnittet mangler en liten setning fra kilden som er ganske vesentlig:

Surveys of women who actually went on dates with men they contacted during the "blind date" period found that they reported having a good time regardless of how much more attractive they were than the men

Uten denne setningen så er det uklart hva som egentlig menes med at tjenesten fungerte bedre. For eierne kan jo mer trafikk generelt være bra, mens for brukerne kan tjenesten oppfattes som dårligere om de må på flere dates for å faktisk møte noen de liker.

 

Jeg er ikke enig.

I hvert fall ikke fullt og helt enig.

Mennesker er som Kinder-Egg.

For folk flest så er det ikke nok at skallet er søtt...,men at det man finner inni er av interesse.

 

Jeg tror du blander sammen betydningen av utseende i et ekteskap og betydningen av utseende for online dating.

Det sier seg i grunn litt selv at når man får en liste med 10-20 profilbilder som alle tilhører "noen som passer for deg" så velger folk flest de mest attraktive, og det har også denne undersøkelsen funnet.

Dette betyr ikke nødvendigvis at de mest attraktive er de man egentlig "passer best med" i det samme utvalget, noe de forsåvidt også fant i denne undersøkelsen.

 

Mitt innlegg hadde ikke noe med ekteskap å gjøre...,ikke at det hadde hatt noen som helst innvirkning på mitt innlegg om det hadde hatt det.

 

Men synd,men sant...

 

Du har vel rett...

 

"People in general are..."Horny sailors lost at the Sea of Love"...,with only a Hormone-Compass to guide them..." *Sigh*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...