Gå til innhold

Dette er bildene av «Sony Xperia Z3»


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er da poenget med å lansere "topp" modell hvis dem ikke endrer noe, bortsett fra modell navnet

 

I bilverdenen kalles det en facelift. Innmaten er i hovedsak den samme, men detaljer forandres slik at det er tydelig forskjell på gammel og ny. Da har man også en mulighet til å rette på skjulte feil og svakheter med den gamle modellen.

Siden Sony skifter toppmodeller så ofte, og ytelsen fortsatt ser ut til å være på topp bør det ikke være et problem, men man skal ikke se bort i fra at konkurrentene kan komme med kraftigere mobiler enn Z3 i løpet av 2014.

Som kunder vil vi få en fordel, vi trenger ikke kjøpe "gamle" Z2 siden det er kommet en forbedret Z3-modell mens konkurrentene fortsatt selger mobilene som ble designet som konkurrenter til Z2.

 

Her er en artikkel som viser hvordan en liten fysisk endring i rammen på Z2 gjorde at den ble vesentlig bedre enn Z1:

http://www.xperiablog.net/2014/07/28/this-is-why-sony-used-insert-molding-in-the-xperia-z2/#more-27719

Endret av Frobe
Lenke til kommentar

Gjesp med andre ord ikke noe særlig verken nytt eller spennende ihvertfall ikke for meg som har experia z1 er liksom ikke noe som appellerer til å bytte ihvertfall.

Ellers er z serien greie telefoner men er mega skuffet over batteriet og android softwaren til å begynne med holdt telefonen over 3 dager med ivrig bruk nå 6 mnd etter holder den knapt en hel dag i sparemodus i tilegg har luka som gjør den vanntett detti av så jeg må sende den inn. Så alt i alt ikke noe bedre enn iphone som jeg har hatt 6 stykk av tidligere.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...