Gå til innhold

Dette er nettbrettene leserne vil ha


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Dette er nettbrettene de gjerrigste leserne vil ha" mener dere vel? ;)

 

Helt enig Audun -- dette er så typisk Andoidiot-journalister.. Hvorofor ?

 

Hva kan denne artikkelen fortelle oss...fouten at det finnes idiotiske journalister som ELSKER å sverte markedslederen ?

 

PS: Det værste er at det er litt sant..det Audun sier.. har man råd til en iPad (eller Mercedes / BMW for den saks skyld ..les KVALITETSPRODUKTER), så stresser man ikke rundt på prisfinnerprodukter for å lete billigste plastikk ...

 

#LoveApple

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har inntrykk av at mange folk ikke nødvendigvis kjøper fra billigste leverandør heller. Selv har jeg to-tre butikker jeg har handlet mye på som benyttes fast (Komplett, DigitalImpuls, Elkjøp). Det er veldig sjelden jeg går til andre enn disse tre i Norge om jeg skal ha datautstyr, selv om andre kan være billigere.

 

Det var egentlig det jeg mente med "gjerrigste".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har inntrykk av at mange folk ikke nødvendigvis kjøper fra billigste leverandør heller. Selv har jeg to-tre butikker jeg har handlet mye på som benyttes fast (Komplett, DigitalImpuls, Elkjøp). Det er veldig sjelden jeg går til andre enn disse tre i Norge om jeg skal ha datautstyr, selv om andre kan være billigere.

 

Det var egentlig det jeg mente med "gjerrigste".

 

Vi er i samme båt. Jeg kjøper fra noen faste. Har blitt en del fra Netonnet.no også for meg. Men er det snakk om 100kr å spare på noe mot å kjøpe fra en butikk jeg kjenner, så betaler jeg 100kr ekstra. Komplett for eksempel er ledende i bransjen når ting går i stykker. Ingen er i nærheten. Så det er verdt litt ekstra. Jeg har også MANGE ganger fått prisavslag hos komplett.no bare ved å sende de en epost og spørre om de matcher prisen med link til konkurerende webshop. Ingen av disse nettbretta er hva jeg søker etter da men hehe

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Dette er nettbrettene de gjerrigste leserne vil ha" mener dere vel? ;)

Klart folk ønsker å sjekke ut om det er store prisgap på de produktene man skal kjøpe. Det behøver absolutt ikke å henge sammen med å være gjerrig, lav inntekt eller noe i den retningen. Forstår at det ligger noe tull og tøys bak setningen, men kan man spare 500 kroner så betyr det noe for de aller fleste.

 

Personlig har jeg ingen motforestillinger å bestille fra rimeligere kjeder som netonnet.no, det er flere år siden jeg har hatt noen feil på teknologi som har blitt kjøpt inn. (div Android telefoner, laptop og nettbrett)

Endret av fflex
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...