Gå til innhold

Firefly Online får gjenforener skodespelarane


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et spill som var tenkt for mobiler (HYPE) og har namedroppa store navn, men er utsatt og endret målgruppen for kjøpere for å treffe bredere?

 

Så mye som taler i mot at dette er noe annet enn desperat kaving etter finansiering, får ikke det fnugg av tro på prosjektet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Synd at serien det er basert på er så dårlig. At det ble tatt av lufta var en spot-on avgjørelse.

 

Ja, særs dårlig ;) bare en av de desidert beste seriene som noen gang er laget og med et hav av muligheter for videre utforskning! (sorry, men du føles litt som et troll når du har giddet å trykke deg inn hit for å levere den kommentaren..)

Lenke til kommentar

Synd det ikke er serien som får en ny sesong. En av de beste Sci-Fi seriene som er laget noen sinne

Elsket serien, men tror ikke jeg ville vært interessert i en ny sesong. Det er for lenge siden serien, og den fikk en bra avslutning. Skulle vi få mer måtte det jo bli en helt annen historie og med noen nye karakterer. Firefly er nok død og begravet som tv-serie. Har dog ikke lest tegneseriene ennå.

 

Det blir noe av det samme som Twin Peaks. Mange vil ha en ny sesong, men da glemmer man hvor gammel serien egentlig er. Blir litt rart om karakterer blir 25 år eldre mellom to sesonger. :p

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

For min del er det ikkje så nøye med om alle orginalskodespelerane er med i ein eventuell ny sesong av Firefly. Hovedsaken er at Joss Whedon får styre skuta og at vi får utforske universet vidare. Så ein eventuell ny sesong treng ikkje å fortsette der serien/filmen slapp.

 

 

Det som eg er mest spent på i forhold til spelet er om dei klarer å gjenskape "magien" frå serien ved å lage ei god atmosfære i spelet. Sjølve temaet i Firefly åpner for det vil være mulig å lage eit godt spel. Blandinga av western/sci-fi passer godt i eit spel der ein skal bygge sine eigne romskip. Det er noke eiget og sjarmerande med at romskipet kan få mekaniske problemer og mangle reservedelar. I andre sci-fi serier så løyser ein alt med å "hacke" datamaskina, noke som av og til blir litt lettvindte løysninger frå eit historieforteller-perspektiv.

 

Men eg frykter at spelet blir eit slikt typisk "Farmville" spel med mikortransaksjoner og mas om å rekrutere venner, berre med Firefly-logo og karakterar som seier "goram", "shiny" og "-verse" heilt utan glimt i auge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...