Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har LG G2 å det synes jeg er en knall telefon, god batteri tid og kanon ytelse god på det meste og dette med knock on og knappene bak er helt fantastisk egentlig:-) og forresten knappene bruker jeg aldri heller annet en og annen gang restarte tlf. Selvfølgelig kunne jeg tenkt å byttet til G3 men jeg kjører rotasjon at en tlf skal vare i 2+ år maks 3 før jeg skifter. så venter på Lg G4/5 med 6 tommers skjerm:-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Plukka opp G3en her om dagen (LG G3 , desverre ikke en H&K G3 :( ) og må si meg veldig veldig fornøyd.

 

Beste Androiden jeg har vore borti performance og skjerm-messig. Likte og størrelsen da den lå godt i handa mi (litt mindre enn Noten til Samsung?) og skjermen er kjempefin.

 

Brenner endel batteri ,men det har alle mobilane mine gjort.

Ikke det aller beste mobilkameraet men det jeg bruker Lumia 1020en til.

 

I alt en fantastisk mobil, så ikke overaska over at LG begynner å ta litt større markedsandel

Lenke til kommentar

Ikke overraskende. Samsung har ikke endret utseendet på telefonene sine på år og dag. Ikke rart folk heller velger noe annet da. I tillegg sparer de ikke på søppelprogramvaren.

 

To ting som er vesentlig å ta frem nå.1. Kjøper du s5 nå så har samsung valgt å sette alle programmene som de vanligvis hadde forhånd installert i app butikken sin. Så du kan velge å ikke instalere dem. Jeg har valgt å installere S helth og Snote som jeg bare kan skryte til himmels. God trenings app og en notat system spesielt med spen du ikke finner hos andre. S note har hjulpet meg masse i mine studier i økonomi. Har ikke kjøpt en kladdebok siden jeg investerte i et note tablet. Snote anbefaller jeg til alle. Det mest geniale er at den er meget vennelig med Evernote. 2. Hvor ofte har VW, Mazda, Mercedes og Porche eller Ferari endret utsendet på bilene sine. Det gjelder de fleste bil markene. Se på wilfa med mocamasteren.

Lenke til kommentar

 

Ikke overraskende. Samsung har ikke endret utseendet på telefonene sine på år og dag. Ikke rart folk heller velger noe annet da. I tillegg sparer de ikke på søppelprogramvaren.

To ting som er vesentlig å ta frem nå.1. Kjøper du s5 nå så har samsung valgt å sette alle programmene som de vanligvis hadde forhånd installert i app butikken sin. Så du kan velge å ikke instalere dem. Jeg har valgt å installere S helth og Snote som jeg bare kan skryte til himmels. God trenings app og en notat system spesielt med spen du ikke finner hos andre. S note har hjulpet meg masse i mine studier i økonomi. Har ikke kjøpt en kladdebok siden jeg investerte i et note tablet. Snote anbefaller jeg til alle. Det mest geniale er at den er meget vennelig med Evernote. 2. Hvor ofte har VW, Mazda, Mercedes og Porche eller Ferari endret utsendet på bilene sine. Det gjelder de fleste bil markene. Se på wilfa med mocamasteren.

 

Forskjellen er jo da at bilene du viser til faktisk ser bra ut. Plastikktelefoner holder ikke mål mot konkurrenter som HTC og Sony, dessverre.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...