Gå til innhold

Er skandalespillet Areal endelig dødt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Konsept-bildene så jo heeeeelt kanon ut da, digger det jeg ser, synd om det skal bli stoppet.

Problemet er at konsept-bildene er stjålet fra andre prosjekter, til og med fra STALKER 2, som ble kanselert når CDC sluttet å lage spill.

Video-snuttene fra gameplay er en kort demo laget i Unity, og med tanke på at utviklerene sier de har laget sin egen "inhouse" engine, med andre ord "hjemmelaget", så lukter dette mystisk fra lang avstand.

 

Jeg selv skulle så inderlig ønske at alle anklagelsene bare var hysteriske konspirasjonsteorier og at West Games faktisk kommer til å lage det de lover i Kickstarteren.

Jeg vet det er mere kjøtt på beina til anklagelsene enn det er til selve prosjektet, men dypt inne så ønsker jeg at det var motsatt. En virkelig spirituell etterfølger til STALKER hadde vært helt fantastisk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QB4VTZbn

Det er virkelig på tide med en oppfølger til STALKER, synd at dette ble nok en skuffelse. Ingen tvil om STALKER (eller STALKER-aktig spill) er svært vanskelige spill å lage - krever mye å lage en dynamisk ikke-lineær spillverden og god AI. Vel, vel...så lenge det kommer 3 nye Call of Duty spill neste år så... :(

Endret av Slettet-QB4VTZbn
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...