Gå til innhold

Krever nesten 50 millioner kroner for YouTube-musikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

Er det ikke slik at youtube fjerner video hvor du legger ting som ikke skal være der?

Har selv lagt ut et par filmer og ikke fått lov å legge de ut for jeg har brukt musikk som jeg ikke har lov å legge ut...?

 

det spørs hva plateselskapet har sakt til google/youtube om musikken dems ol.

Lenke til kommentar

Er det ikke slik at youtube fjerner video hvor du legger ting som ikke skal være der?

Har selv lagt ut et par filmer og ikke fått lov å legge de ut for jeg har brukt musikk som jeg ikke har lov å legge ut...?

 

Dersom plateselskapet tror du har verdier til å betale for absurde arstatningskrav blir det nok søksmål istedenfor å bare fjerne videoen din fra youtube.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Heh, stakkars plateselskap og artister som får reklamert for musikken sin til mange millioner, titalls millioner brukere uten at det koster de en dritt. Hadde det ikke vært for en slik "ulovlig bruk av musikk"-video så ville jeg nok ikke gitt flere av artistene nevnt noen penger.

 

Garantert mange hobby-artister der ute som med glede ville laget noe lette elektroniske toner som hun kan bruke uten forbehold annet enn å nevne hvem som har laget den.

 

Håper disse store kanalene går under. Makan til udugelighet. Kan se hvorfor de ønsker å slå ned på slikt, ellers ville de forsvunnet fort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Normalt blir jeg rimelig oppgitt av plateselskapenes fremferd i slike saker, men ærlig talt, her er det jo ikke snakk om en stakkars hobbybruker som blir plaget, men en superstjerne som bruker musikken, uten tillatelse, til å tjene millioner. Det er en viss forskjell.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...