Gå til innhold

—Apple forbereder tidenes største iPhone-lansering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var det ikke snakk om at 5.5" tommeren ikke kom før i 2015? Er selv sugen på en større iPhone.

Det er snakk om ganske mye forskjellig og alt er jo løse rykter... Greia er vel å prøve å catche de ryktene som går igjen ettersom de har vist seg å ha best rot i virkeligheten.

 

Hjemløshetsproblemet er blitt så stort i USA at de tilogmed har slått seg ned utenfor Apple-butikkene. "Mister, can you spare me some change for an iphone?"

Could you spare some some change for an Apple? ;) Endret av Nimrad
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Det er jo de som kun bryr seg at det er en Apple-logo på produktet

Hva er relevansen? Eller kom du bare inn i artikkelen for å trolle?

 

Poenget er at det finne de som som er så opptatt av at de eier noe produsert av Apple at de egentlig bryr seg lite hvordan den fungerer

 

Hvem? De 70-80 millionene iphone 6 Apple setter i ordre? Hvor mange av de vil bli kjøpt av mennesker som har iphone 4(s) og 5(s), hvor mange fra android, hvor mange fra windows phone etc etc. Hadde du noe insight her eller kom du bare for å trolle? Tror du ikke at disse menneskene finnes for alt og alle merkevarer?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

den andre elgen:

 

Du mener de som er opptatt av at de eier en BMW, Porche, Mercedes, Weber grill, riktige merkeklær osv.? Joda mange av de eier også en Samsung med Android.

jeg menr nå at det er en liten gruppe personer som MÅ ha en Apple ting uten at de egling er så nøye på hva dens kal brukes til

 

Det er også en liten gruppe som må ha siste nytt hele tiden , selv om den enste forskjellen skulle fargen

Lenke til kommentar

Så hva var intensjonen din med kommentaren? Tror du det er noen her på forumet som ikke vet at enkelte mennesker kjøper produkter bare det har rett merke, eller fordi de må bytte hvert år.

 

Jeg tror du rett å slett så en "positiv" apple artikkel og så en trang for å trolle av deg en kommentar eller to. Synes det er like ille som om at andre må kjøpe Apple fordi det er Apple.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Så hva var intensjonen din med kommentaren? Tror du det er noen her på forumet som ikke vet at enkelte mennesker kjøper produkter bare det har rett merke, eller fordi de må bytte hvert år.

 

Jeg tror du rett å slett så en "positiv" apple artikkel og så en trang for å trolle av deg en kommentar eller to. Synes det er like ille som om at andre må kjøpe Apple fordi det er Apple.

jeg tror ikke alle ar klar over det å må påminnes.

 

Det er jo også et poeng at Apple unytter dette.

 

når jeg har lest noen av produkttesten så er det jo enkelte som er veldig skuffet over at endringen er for få

andre er overlykkelige bare de får en ny telefon selv endringen ikke har noen praktisk betydning .

Det er nå litt pussig spesielt når det er snakk om slike dyre produkter

 

at Apple bestiller så mange telefoner betyr jo bare at der regner med å selge uvanlig mange uten at det kan garanteres

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar

80 mill er jo ikke så veldig mye når vi vet at Apple solgte 35M i siste kvartal, som pleier å være stille. Alltid lurt å bestille store volum, blir billigere (for bestiller) da.

 

Vel, det er jo en grunn til at de aldri klarer å møte etterspørselen i det første kvartalet. Det er ikke "bare bare" å bestille 80mill telefoner. De må jo sette opp produksjon som de ikke har bruk for resten av året.

 

Så nei, er ikke nødvendigvis billigere å bestille "nok" telefoner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Så hva var intensjonen din med kommentaren? Tror du det er noen her på forumet som ikke vet at enkelte mennesker kjøper produkter bare det har rett merke, eller fordi de må bytte hvert år.

 

Jeg tror du rett å slett så en "positiv" apple artikkel og så en trang for å trolle av deg en kommentar eller to. Synes det er like ille som om at andre må kjøpe Apple fordi det er Apple.

jeg tror ikke alle ar klar over det å må påminnes.

 

Det er jo også et poeng at Apple unytter dette.

 

når jeg har lest noen av produkttesten så er det jo enkelte som er veldig skuffet over at endringen er for få

andre er overlykkelige bare de får en ny telefon selv endringen ikke har noen praktisk betydning .

Det er nå litt pussig spesielt når det er snakk om slike dyre produkter

 

at Apple bestiller så mange telefoner betyr jo bare at der regner med å selge uvanlig mange uten at det kan garanteres

Ja, vi må påminnes det i hver eneste artikkel som omhandler Apple. :-P

Og de(Apple) har slettes ingen magisk evne til å selge i bøtter og spann bare fordi de har en Apple logo. De må som alle andre holde tritt med utviklingen, noe større skjerm er et bevis på. Er ikke så lenge siden 3,5 tommer var perfekt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...